piątek, maja 19, 2017

Co (nie)warto kupić podczas promocji 2+2 + Vianek w Rossmann!


20 maja, czyli w najbliższą sobotę rusza kolejna promocja w Rossmannie. Dziś o niej słów kilka oraz to co warto, a czego nie warto kupić. ;) 

Tym razem Rossmann postawił na pielęgnację twarzy. Mając aplikację Rossmann będzie można zakupić 4 różne produkty, nie mając jej - 3. Więcej informacji jest jeszcze nieznana, więc warto obserwować ich profil na mediach społecznościowych. Na pewno jak będę coś wiedziała to wstawię info na insta! Jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie to zapraszam. ;)

Podczas przeglądu szaf zdałam sobie sprawę, że niewiele produktów testowałam! Dziś krótko o tym co warto kupić, a czego nie podczas tej promocji. ;) 

CO WARTO KUPIĆ? 

MASECZKI


6 maseczek do twarzy, które mogę polecić: Bielenda, Ziaja, Dermika. Lubię je i często do nich wracam. Odżywcza maseczka różana Dermika jest naprawdę odżywcza. Lubię dodać do niej kilka kropel olejku, żeby była jeszcze nawilżająca. Wspominam o niej tu i tu (recenzja)Nawilżająca maseczka Ziaja chyba każdy ją zna, spisuje się świetnie. Podobnie jak regenerująca maska Ziaja, która jest jeszcze lepsza → recenzjaOczyszczająca maska węglowa Bielenda do cery mieszanej i tłustej jest moją ulubioną wersją, świetnie oczyszcza. Efekt widoczny jest przez kilka dni.


Oczyszczająca maska Ziaja również jest godna polecenia i przypuszczam, że większość z Was już testowała. Do tych masek mam sentyment, były pierwsze, które zaczęłam kupować. Oliwkowa maseczka kaolinowa z cynkiem Ziaja - oczyszcza i lekko ściąga. Dla cer tłustych czy mieszanych to dobry wybór na wiosnę/lato.

OLEJKI DO TWARZY


Mój ulubieniec, po który na pewno sięgnę olejek do twarzy z granatem Alterra. Ideał, dobrze nawilża i pielęgnuje skórę. Dodaję 4-5 kropel do kremu na noc. Wspominałam o nim w ulubieńcach lutegoLiftingujący olejek do twarzy i szyi Evree również spisuje się nieźle dodany do kremu. Znalazł się w ulubieńcach marca. Moja mieszana cera naprawdę je lubi. Wybierając spośród tych dwóch, stawiam na Alterrę.

→ Odwodniona skóra

PŁYNY MICELARNE


Płyny micelarne uwielbiam, stosuję codziennie. Używam do demakijażu, a także do odświeżenia skóry rano czy w ciągu dnia. Te, które mogę polecić to: Mixa Optymalna Tolerancja dla skóry wrażliwej, jest to bardzo delikatny, ale skuteczny płyn micelarny. Garnier 3w1 dla skóry wrażliwej, tak samo, świetnie się spisuje, nie podrażnia i dobrze usuwa makijaż. Ma 400 ml i jest bardzo wydajny. Płyn micelarny z olejkiem arganowym Garnier trafił do polecanych, bo jest dość dobry! Ale pomimo tego, że ma olejek nie zmywa od razu tuszu do rzęs. Więcej o nim przeczytasz tutajOczyszczający płyn micelarny Eveline dla cery normalnej i mieszanej. Nowość na rynku, którą spokojnie mogę polecić dla osób z taką cerą. Dobrze radzi sobie z makijażem, odświeża i delikatnie matowi skórę. Na blogu poczytasz o nim tu. Ostatni z nich nawilżający płyn micelarny Bielenda równie dobrze radzi sobie z usunięciem podkładu, pudru, gorzej z maskarą. Jeśli szukacie czegoś dobrego do demakijażu to polecam! Ceny są różne, więc można wybierać. ;)


TONIKI I PASTA DO OCZYSZCZANIA


Do tonizowania skóry rano polecam tonik zwężający pory Ziaja liście manuka - faktycznie to robi i doskonale odświeża. Inne, które lubię to woda różana Bielenda (♥), Bio Aloes Ziaja tonik z kwasem hialuronowym Ziaja seria Jagody acai. Wszystkie z nich lekko nawilżają, odświeżają, ładnie pachną i przygotowują skórę na kolejne etapy pielęgnacji. Nie jestem pewna czy te dwa ostatnie są dostępne w Rossmannie. W produktach polecanych nie mogło zabraknąć oczyszczającej pasty przeciw zaskórnikom Ziaja seria Liście manuka. Uwielbiam ją, stosuję jako maska lub peeling, zużyłam już kilka opakowań. Dość mocny peeling, który usuwa martwy naskórek. 


A CZEGO NIE WARTO? 


Nawilżająca kuracja na dobranoc Perfecta wcale się u mnie nie sprawdziła, nawilżenie było minimalne i utrzymywało się za krótko. Na pewno nie jest to produkt na noc dla osób, które potrzebują większej dawki nawilżenia. Więcej o niej znajdziesz w osobnym poście, klik. Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu Isana to hit dla wielu dziewczyn, więc całkiem go nie odradzam. Dla mojej mieszanej skóry ten produkt jest za mocny do codziennego stosowania, niestety zostawiał nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i podrażniał oczy! Tonik, który się u mnie nie sprawdził i wylądował w kosmetycznych rozczarowaniach to Ogórek Ziaja dla cery normalnej, tłustej i mieszanej. Dla mnie był jak woda, ale kilka dziewczyn go sobie chwali.


Regenerujący demakijaż oczu Evree do wszystkich typów skóry. Ile się z nim namęczyłam, masakra! Jak dla mnie kiepski, bardzo kiepski produkt. Powstał cały post na jego temat, klik. Z demakijażem również nie poradził sobie u mnie płyn micelarny dla skóry wrażliwej Ulga, uniwersalny płyn do demakijażu oczu Ziaja i dwufazowy płyn do demakijażu oczu Nivea. Ten ostatni miałam jeszcze w starej wersji i był fatalny dla moich oczu, bardzo je podrażniał. Teraz jest nowe opakowanie, a czy zawartość jest taka sama, tego już nie wiem. Jeśli coś wiesz na ten temat to napisz w komentarzu! :)


A na koniec ciekawostka! Dziś na instagramie widziałam informację, że w Rossmannie pojawiły się produkty Vianek. Z tej firmy bardzo serdecznie polecam odżywczy krem pod oczy i nawilżający tonik-mgiełka do twarzy. 


Wybierasz się na zakupy? Co masz zamiar kupić podczas promocji? ;)

Buziaki! 

44 komentarze:

  1. Dużo produktów tutaj pokazanych bardzo lubię :) Ja z firmy Vianek polecam normalizujący krem do twarzy, który zawiera ekstrakt z kory wierzby :) Ten pomarańczowy krem pod oczy miałam i też sobie chwaliłam, świetny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę tego kremu, ale nie spodobał mi się i nie skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie. ;)

      Usuń
  2. fajne zestawienie, produktów do pielęgnacji mam aż nadto więc tą promocję na szczęście ominę :) skusiłabym się na nowy żel miceralny Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusi ten żel, ale mam jeszcze inne myjacze. :)

      Usuń
  3. ja promocję na kosmetyki omijam szerokim łukiem, za dużo wszystkiego mam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skuszę na olejek do twarzy i jakieś maseczki :)

      Usuń
  4. Maska na noc jest z Perfecty, a nie Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rezygnuje z tej promocji, jednak wszystko mam a zapasów powiększać nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki z glinkami Ziaji są bardzo dobre. Tonik ogórkowy lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Informacja o kosmetykach Vianek bardzo mnie ucieszyła! ;) Co do nadchodzącej promocji to sama nie wiem, czy się wybiorą, czy coś kupię. Nie mam pojęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super niespodzianka! Ciekawe czy "szafa" będzie na dłużej. ;)

      Usuń
  8. ie jestem pewna, alee maseczki raczej nie wchodzą w tą promocję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jest Vianek, to idę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Vianku nie słyszałam, więc może jednak pojawię się na tej promocji :) Wolałabym 1+1, bo na razie nie potrzebuję zbyt wielu produktów (ostatnie zakupy na promocji w hebe zrobił swoje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym 1+1. ;) Skuszę się na jakieś maseczki, bo nic więcej nie jest mi potrzebne. ;)

      Usuń
  11. Ciągle się zastanawiam czy powinnam tam iść :P

    OdpowiedzUsuń
  12. różowy Isankowy żel uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wybieram się mam dużo zapasów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te maseczki uwielbiam :) Moim planem na tą promocje ogólnie jest Ziaja :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczki z Ziaji kocham, ale tonik ogórkowy to jakaś tragedia. W ogóle na mnie nie dział, straszne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się nie wybieram.. ;) Ale jak miałabym na coś postawić to na różaną serię z Evree i kremy z Evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mojego koszyczka na pewno wpadnie micel od Eveline i pewnie jakiś kremik do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdecydowałam po raz drugi na micel, tylko dla skóry suchej. ;)

      Usuń
  18. Musze podumać czy coś skubnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20 maja, 2017

    U mnie ten żel do mycia twarzy z Isany całkiem nieźle się sprawdzał :) Zrobiłam już zapas maseczek w Rossmannie, ale kusi mnie jeszcze dokupić olejek z Evree... Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze genialny post Kochana ;* Ja niby miałam się wybrać na tę promocję, ale w sumie nic nie potrzebuję :D Dylematy kobiet... Jeśli już to kupię jakieś plasterki na nos, mydełko do twarzy z Vis Plantis i maseczki :)

    Buziaki,
    Kosmetycznie i prosto! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam tylko to co mi się skończyło. :)

      Usuń
  21. Nie kusi mnie ta promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie skusiła mnie ta promocja. Kupiłam tak naprawdę tylko to, co aktualnie mi się skończyło, a były to ledwie dwie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzis z ciekawosci sie wybiore:)

    OdpowiedzUsuń
  24. tym razem się nie wybieram, jakby było 1+1 to może bym poszła, ale aż 4 rzeczy nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te maseczki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widze ze Rossmmann szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :D I posty na ten temat są najczęściej czytane. :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger