wtorek, listopada 21, 2017

Wakacyjne denko cz. II | pielęgnacja twarzy i kolorówka


Zima za pasem, a ja jeszcze pokazuję wakacyjne denko... Ale to nic! Mam znowu sporo produktów do przedstawienia. ;)

→ Wakacyjne denko cz. I | Pielęgnacja ciała i włosów

PIELĘGNACJA TWARZY


Lipowy płyn micelarny, Sylveco - stosowałam do demakijażu twarzy i oczu, a także jako tonik. W obu przypadkach sprawdzał się doskonale, zmywał makijaż, odświeżał skórę, nie wysuszał, nie podrażniał. Ma specyficzny zapach, który nie do końca mi odpowiada. Wydajnością nie grzeszy, ale opakowanie zawiera tylko 200 ml produktu. Zdecydowanie bardziej wolę duże butle. Micele schodzą u mnie jak woda!
ok. 20 zł

Promocje mnie wykończą! Haul maj/czerwiec 2017

Hialuronowy płyn micelarny Eveline Facemed+ - stosowałam już każdy płyn micelarny tej marki i z każdego jestem zadowolona. Nie zauważyłam różnicy pomiędzy tymi różowymi wersjami płynu (są dwie). Oba bardzo dobrze zmywają makijaż twarzy, gorzej oczu, ale wystarczy dać im chwilę. Nie podrażniają, są wydajne i w dobrej cenie.
ok. 16 zł 

Oczyszczający płyn micelarny Eveline Facemed+ | recenzja
Ulubieńcy czerwca 2017, a w nich m.in. hialuronowy płyn micelarny Eveline

Dwufazowy płyn do demakijażu oczu, Yves Rocher - znam go już od lat, wykończyłam kilka buteleczek, zawsze świetnie się sprawdzał aż do "udoskonalenia". Nowa wersja już tak dobrze nie zmywa makijażu oczu. W tej kategorii znalazłam inną perełkę ♥
ok. 22 zł

Lepszy zamiennik płynu dwufazowego YR | ulubieńcy października
Pojedynek płynów dwufazowych | YR vs Nivea

Delikatna pianka do oczyszczania skóry twarzy z zawartością soku z aloesu, Holika Holika - do umycia twarzy wystarczy niewielka ilość. Pianka pieni się jak szalona, jest przez to bardzo wydajna. Dobrze oczyszcza, usuwa resztki makijażu i zanieczyszczenia. Nie podrażnia skóry, ale oczy już tak. W moim przypadku nie nadaje się do codziennego użytku, bo przesusza moją skórę.
ok. 35 zł

Pianka oczyszczająca i żel aloesowy Holika Holika | recenzja

Nawilżający tonik-mgiełka do twarzy, Vianek - mój tonik numer 1, kolejne zdenkowane opakowanie. Tonik jest bardzo delikatny, przywraca pH, pozostawia uczucie nawilżenia, przyjemnie pachnie.
ok. 20 zł 

Nawilżający tonik-mgiełka & krem na noc Vianek | recenzja


Krem do twarzy, Biały Jeleń - krem ma lekką konsystencję, jest bezzapachowy. Nadaje się do stosowania rano (choć latem wolę żelowe konsystencję) i wieczorem (czasem dodawałam olejku). Całkiem przyjemnie nawilża, szybko się wchłania.
ok. 10 zł

Krem z filtrem SPF 50, Avene - bardzo dobry krem z filtrem, który nadaje się pod makijaż. Ma wysoki filtr, który chronił moją twarz już przez dwa sezony. Na pewno wrócę ponownie. 
ok. 50 zł


Żel - krem intensywnie nawilżający, Yves Rocher - krem ma fajną żelową formułę, która jest idealna pod makijaż. Nie nawilża intensywnie, ale przyjemnie. Baardzo ładnie orzeźwiająco pachnie. 
ok. 45 zł


Arganowy krem pod oczy, Nacomi - krem bardzo zachwalany w sieci. Podczas jednej z promocji w Hebe, sama się na niego skusiłam. Byłam trochę rozczarowana, bo jednak sądziłam, że jest to krem-petarda, a jest to po prostu krem. Szukałam treściwego kremu pod oczy na noc, stąd moje rozczarowanie. Krem jak najbardziej sprawdza się rano pod makijaż. Pewnie jeszcze do niego wrócę. Jaki treściwy krem pod oczy polecacie na noc? 
ok. 25 zł 

Odżywczy krem pod oczy, Vianek - to moje drugie lub trzecie opakowanie. Bardzo się lubimy. 
ok. 20 zł 



Intensywnie nawilżający maska w płachcie, Garnier - maska jest bardzo dobrze nasączona, pasuje do twarzy, nie zjeżdża, ale i nie pozostawia żadnego super efektu...
ok. 10 zł

Maseczka bionawilżająca, Dermika - ma kremową konsystencję, przyjemnie pachnie, ale nie nawilża rewelacyjnie. Tylko jedna z tych masek Dermika się u mnie sprawdzała rewelacyjnie. Niestety ją wycofali. :(
ok. 7 zł

Oczyszczający plaster na nos, Marion - to mój pierwszy taki produkt, więc nie mam żadnego porównania (możecie coś polecić w komentarzach). Plaster na zwilżonej skórze bardzo dobrze się trzyma, jest dobrze dopasowany, usunął kilka wągrów, ale na pewno nie wszystkie.
ok. 3 zł/ szt. 

Seria oczyszczająca Marion - żel micelarny, maska oczyszczająca, peeling, plaster na nos | recenzja

Fitoaktywna witaminowa maska do twarzy, Bania Agafii - ma fajną konsystencję, wygląda jak truskawkowy mus. Ma działanie rozgrzewające, które jesienią czy zimą jest nawet przyjemne. Niestety, nic poza tym, efekt jest dla mojej skóry mieszanej za słaby.
ok. 10 zł 

Fitoaktywna witaminowa maska do twarzy & ekspresowa maska do włosów Bania Agafii | recenzja

Oliwkowa maska regeneracyjna, Ziaja - moja ulubiona maska-krem na noc. I jak możecie się domyślić - została wycofana.

Orzeźwiający peeling do twarzy & oliwkowa maska regeneracyjna Ziaja | recenzja

Maska metaliczna do cery mieszanej i tłustej, Bielenda - maska dobrze się rozprowadza, szybko zastyga, delikatnie oczyszcza i podrażnia moje oczy, jak wszystkie nowe maski z tej firmy.
ok. 3 zł 

Maski Bielenda: Carbo Detox / Jelly Mask / Detox | recenzja

Weekendowy zabieg japoński, Yoskine - czyli 3 maski, które zostawia się na noc. Dobrze nawilża, napina i ujędrnia skórę. Zadowolona jestem z niego ja i moja mama. ;)
ok. 7 zł 

Płatki kosmetyczne, Isana - duże płatki, które są idealne do zmywania makijażu i maseczek z twarzy.
ok. 4 zł 

KOSMETYKI KOLOROWE


Baza pod makijaż Stay Matte, Rimmel - można stosować ją zamiast kremu pod makijaż, podkład dobrze się na niej rozprowadza. Nie sprawiła, że moja twarz była na dłużej matowa, ani nie przedłużała trwałości makijażu.
ok. 25 zł 

Kojący podkład korygujący, La Roche Posay - ma fajną konsystencję, dobrze się rozprowadza, ma średnie krycie, mokre wykończenie (w moim przypadku wskazany jest puder, dużo pudru). Podkład ma tendencję do odbijania się na telefonie, brudzenia ubrań i szybkiego schodzenia z twarzy.
ok. 70 zł 

Korygujący podkład La Roche Posay | recenzja

Fluid matująco-wygładzający, City Matt Lirene - używałam go jeszcze kiedy byłam w gimnazjum albo liceum. Jest to delikatny podkład, który moim zdaniem wcale nie jest matujący. Nie nadaje się na większe wyjścia, bo krycie i trwałość jest mocno średnia.
ok. 20 zł 

Tusz do rzęs All in One, Eveline - ulubiony! Zostawia piękny efekt na rzęsach, nie osypuje się i nie odbija.
ok. 14 zł 

Top 3 wśród tuszy do rzęs

Wysuszacz i utwardzacz, Seche Vite - to już miłość! Nie wyobrażam sobie malowania paznokci tradycyjnymi lakierami bez użycia tego produktu.
ok. 26 zł 

Puder brązujący, Joko - nie wiem czy on jest jeszcze gdziekolwiek dostępny, ale był całkiem spoko.

To byłby koniec! Sporo, prawda? :) Jeśli coś znasz, daj znać w komentarzu.

Buziaki! 

33 komentarze:

  1. Oj sporo, sporo ;) Znam większość maseczek w saszetkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zużycie :) w sumie nic z tych kosmetyków nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podkład z tej firmy i myślę o bazie pod makijaż ale sama nie wiem z jakiej firmy byłaby najlepsza ;)

    U mnie rozdanie na blogu, zachęcam do udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wypróbować podkłąd La Roche :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo kosmetyków, które chcę wypróbować. Płyn lipowy i ten z Eveline są w kolejce do testowania, ale jeszcze nieco poczekają. Krem pod oczy z Nacomi mam i lubię, chociaż rzeczywiście wcale nie jest jakiś treściwy. Ja nie mam wymagającej strefy pod oczami, wiec dla mnie jest wystarczający. A krem z Vianka miałam w wersji nawilżającej i go uwielbiam (najlepszy na dzień), więc wersję odżywczą też na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie miałam nawilżającej. ;) Chciałabym coś bogatego pod oczy na zimę. ;)

      Usuń
  6. Używam teraz tego kremu pod oczy z Vianka, ale na mnie wrażenia nie zrobił-potrzebuję czegoś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten tonik-mgiełke z firmy Vianek, świetny produkt! Drogi jednak trochę Ci wyszło, w aptece Melissa jest za 15 zł, więc dobre 25% taniej :) super wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnej ceny, jaką zapłaciłam za ten tonik. Kupuję przeważnie w promocji. ;)

      Usuń
  8. lipowy płyn miceralny mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jest dość popularny, ciągle widzę go na instagramach dziewczyn. :P

      Usuń
  9. Widzę całą masę produktów, które chcę wypróbować! M.in. płyn micelarny z sylveco, tonik z vianka i pianka aloesowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, ze zrobiło się sporo miejsca na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że krem pod oczy Nacomi jest ciut lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie stosuję tą piankę Holika Holika i masz rację - jest bardzo wydajna. Fajnie się pieni i ślicznie pachnie. Mam nadzieję, że mnie nie wysuszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem czy ta pianka sprawdziła by się u mnie przy mieszanej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie płyn Sylveco. Ten podkład z Lirene używałam bardzo dawno temu i wtedy byłam z niego zadowolona. Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie teraz 😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupuję zazwyczaj podczas promocji w Ross. :)

      Usuń
  15. Sporo tego :) Znam i bardzo lubię krem pod oczy Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wśród kremów pod oczy zarówno Nacomi, jak i Vianek, bardzo mi odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdziwiona jestem, że ta pianka z aloesem wysusza:o Z podkładu od Yves Rocher byłam zadowolona. I u mnie też ostatnio pojawiło się wakacyjne denko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger