piątek, września 22, 2017

Żel micelarny, drobnoziarnisty peeling, maska oczyszczająca i plaster na nos Marion DETOX


Produkty oczyszczające z aktywnym węglem robią furorę! Dziś parę słów o najnowszej serii marki Marion. 

W skład serii DETOX wchodzą: 
x żel micelarny z aktywnym węglem i pędami bambusa
x peeling do twarzy z aktywnym węglem bambusowym
x maska oczyszczająca z aktywnym węglem bambusowym
x plaster na nos z aktywnym węglem bambusowym. 

Z racji tego, że lubię produkty z węglem, od razu wzięłam się za testowanie tego zestawu. Dla skóry mieszanej i tłustej oczyszczanie to bardzo ważny punkt pielęgnacji. Skóra tłusta jest gruba, ma duże pory i szybko się błyszczy. Aby zapobiec powstawaniu nieprzyjaciół należy ją regularnie oczyszczać. 

Etapy oczyszczania mojej skóry: płyn micelarny → żel do mycia twarzy → peeling → tonik. 


ŻEL MICELARNY Z AKTYWNYM WĘGLEM I PĘDAMI BAMBUSA

Żel znajduje się w wygodnej, miękkiej tubce o pojemności 150 ml. Bardzo przyjemnie, świeżo pachnie. Ma dość lejącą konsystencję, jest przezroczysty, zawiera naturalny aktywny węgiel zamknięty w mikrokapsułkach. Żel można stosować na dwa sposoby: na mokro lub naniesiony na wacik. Osobiście wolę ten pierwszy sposób - najpierw zmywam makijaż płynem micelarnym, a później domywam skórę żelem. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia skóry, ani oczu, nie zostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Czarne mikrokapsułki nie dostają się do oczu, po dotknięciu rozpuszczają się. Sam żel nie radzi sobie z dokładnym demakijażem, należałoby umyć skórę minimum dwa razy. 
ok. 9 zł/ 150 ml

Skład: Aqua, Glycerin, Trehalose, Panthenol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Laureth Sulfate, Phenoxyethanol, Gypsophila Paniculata Root Extract, Carbomer, Citrus Paradisi Fruit Extract, Xanthan Gum, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Carbon Black, Bambusa Vulgaris Leaf/Steam Extract, Propylene Glycol Dicaprylate?Dicaprate, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Microcrystalline Cellulose, Lactose, Parfum, Triethanolamine, Citric Acid, Sodium Benzoate, DMDM_Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone



PEELING DO TWARZY Z AKTYWNYM WĘGLEM BAMBUSOWYM

Peeling ma szary kolor, zbitą konsystencję i niewielkie drobinki. Zapach podobny do żelu, bardzo przyjemny i świeży. Drobnoziarnisty peeling delikatnie złuszcza martwy naskórek. Cera jest oczyszczona, odświeżona i wygładzona. Peeling zawiera białą glinkę Kaolin, która łagodnie usuwa zanieczyszczenia, wygładza i uelastycznia skórę. Peeling stosuję 2-3 w tygodniu, spokojnie można częściej w przypadku skóry tłustej. Nakładam go na zwilżoną skórę, zostawiam na minutkę lub dwie i potem masuję. Zabieg ten jest bardzo przyjemny.
ok. 9 zł/ 75 ml
Skład: Aqua, Stearic Acid, Isononyl Isononanoate, Hydrated Silica, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isohexadecane, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceeareth-20, Kaolin, Charcoal Powder, Trehalose, Helianthus Annuus Seed Oil, Phenoxyethanol, Pumice, Perfume, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Poludecene, PPG-5 Laureate-5, Tetrasodium EDTA, Triethnolamine


MASKA OCZYSZCZAJĄCA Z AKTYWNYM WĘGLEM BAMBUSOWYM

Maska ma ciemnoszary kolor, dość lejącą konsystencję. Zapach taki sam jak reszta kosmetyków z tej serii. Maskę należy nałożyć w niewielkiej ilości, dlatego starczyła mi na dwa razy. Niestety po nałożeniu, skóra zaczęła mnie lekko piec. Trzymałam ją przez 10 minut. Skóra po zmyciu była raczej normalna, nie zauważyłam za dużej różnic przed i po.
ok. 3 zł/ 10 ml
Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Magnesium Aluminium Silicate, Charcoal Powder, Trehalose, Betain, Panthenol, Paeonia `Lactiflora Root Extract, Phenoxyethanol, Glycereth-18 Ethyhexanoate, Glycereth-18, Xanthan Gum, Pafrum, Allantoin, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Diazolidinyl Urea
PLASTEREK NA NOS Z AKTYWNYM WĘGLEM BAMBUSOWYM

W opakowaniu znajduje się tylko 1 sztuka. Plaster ma idealną wielkość, na zwilżonej skórze bardzo dobrze się trzymał. Wyciągnął kilka wągrów, ale nie wszystkie. Pory zostały zwężone, ale efekt nie trzymał się długo. 
ok. 3 zł/ szt. 

Skład: Aqua, Polyvinyl Alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Dipotassium Glycyrrhizate, Charcoal Powder, Hamamelis Virginiana Water, Methyl Acetate, Methylparaben



→ Gdzie stacjonarnie kupić kosmetyki Marion?

Cała seria DETOX pozytywnie mnie zaskoczyła. Jestem bardzo zadowolona z żelu micelarnego i peelingu. Plastry na nos mnie zaciekawiły, stosowałam taki produkt po raz pierwszy, ale będę próbować z innych marek. Maska oczyszczająca nie przypadła mi do gustu, przez pieczenie i niezbyt widoczny efekt. Jakie produkty z Marion polecasz? Znasz tę serię produktów? 

Buziaki! 

23 komentarze:

  1. fajnie ta seria wygląda, podążają za modą widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej serii, a to pewnie dlatego, że nie jest przeznaczona do typu mojej cery i po prostu się nią nie zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Produkty z węglem przeznaczone są szczególnie dla skóry mieszanej i tłustej.

      Usuń
  3. hmmm nie wiem czy mnie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że ogólnie jest okey. W plastry na wągry nigdy nie wierzę, więc nie spodziewałam się, że te coś dadzą. Szkoda, że maseczka nie okazała się być fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się u Ciebie sprawdziły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty detoksykujące przeżywają swoje 5 minut jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam tej serii, w sumie lubię ich produkty. Może kiedyś wypróbuję, póki co stosuję inne podobne serie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczkę znam od nich i była całkiem przyjemna :) Chętnie wypróbuję peeling i plasterki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie niestety jakoś ten marion nie przyciąga :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, ze jest taka seria z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze a liczyłam,że maseczki będą fajne.Z Marion znam tylko olejki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. O, kolejna nowość z Marion!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie miałam z tej serii, ale kusi mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię węglowe kosmetyki. Tutaj najbardziej zaciekawił mnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno ie stosowałam kosmetyków Mariona, ten Detox zapowiada się obiecująco, szkoda ze maska nie do końca sprostała oczekiwaniom...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki Marion, ale tej serii jeszcze nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Produktów Marion nie miałam już z milion lat. Micel mnie w ogóle nie kusi, ale peeling chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam zbyt wielu produktów, więc nie wiem, co mogłabym polecić. Ta seria niedługo znajdzie się u mnie i zacznę testowanie, mam nadzieję, że w większości spisze się u mnie tak samo dobrze, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger