poniedziałek, maja 29, 2017

Puder zwiększający objętość włosów Isana


Problem oklapniętych włosów u nasady, znacie to? Ja doskonale! Dziś czas na recenzję - puder zwiększający objętość Isana. Czy warto go mieć? 

Moje włosy są ciągle oklapnięte u nasady. Staram się je lekko tapirować, ale efekt jest krótkotrwały. Z polecania Karoliny z kanału MarKa skusiłam się na nowy produkt Isana. Według producenta, puder ma zwiększyć objętość włosów, mocno i długotrwale je utrwalać. Zapowiada się nieźle, prawda? ;)

→ Szampon, który dodaje objętości włosom


W opakowaniu mieści się 10 g białego proszku o przyjemnym owocowym zapachu, kosztuje ok. 10 zł. Ma wygodne opakowanie, dzięki któremu puder można łatwo zaaplikować na włosy. Aby uzyskać maksymalny efekt należy niewielką ilość wetrzeć we włosy, nie zostawia na nich jasnych śladów. Efekt rzeczywiście jest i to widoczny, włosy są uniesione, objętościowo jest ich więcej. W ciągu dnia można odnowić uzyskany efekt, wystarczy na nowo wetrzeć wcześniej już zaaplikowany puder.

Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że puder zostawia efekt lepkich, tępych i matowych włosów. Pomimo wyczesania jest to odczuwalne i niestety jest to dla mnie pewien dyskomfort. Mam wrażenie, że włosy nie są świeże i mam ochotę jak najprędzej je umyć.


Puder Style Create 2 lubię, ale i nienawidzę... Unosi włosy u nasady na kilka godzin, ale strasznie je oblepia, czuję się jakbym miała hełm! Produkt na pewno nie nadaje się do codziennego używania, jedynie na większe wyjścia. Efekt podobny do suchego szamponu Batiste XXL, z którym również się nie polubiłam.

Znasz ten puder? Jakie produkty używasz do stylizacji swoich włosów?

Buziaki! 

31 komentarzy:

  1. Lubię Batiste i efekt jaki daje, dlatego z chęcią wyprobuję ten puder. BTW żeby uniknąć takiego matowego efektu nakładam suchy szampon wieczorem, zwijam wlosy w luźny koczek i rano wyglądają super. A jak nakładam kosmetyk rano, to rzeczywiście czasem widać nieładny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A włosy nadal są świeże? U mnie po kilku godzinach wymagają poprawy, tzn. tak było w przypadku Batiste XXL :)

      Usuń
  2. pierwszy raz słyszę o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym pudrze :) Ja mam z serii Style to Create suchy szampon i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A suchych szamponów to nie znam! Stosuję tylko Batiste. ;)

      Usuń
  4. Lubię te pudry ... zawsze jestem z nich zadowolony nie ważne jakiej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wlasnie tego typu pudry sklejaja tez moje wlosy a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się takich produktów boję, bo zawsze te cuda wywołują u mnie łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie produkty mogą tak działać. :/

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. O tak, musiałam go wykorzystać do zdjęć. :D

      Usuń
  8. o nie, nie lubię efektu tępych i matowych włosów, więc na pewno bym się nie polubiła z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam coś podobnego, ale z got2be - okropieństwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tępe włoski... oj, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś słyszałam o takich pudrach z różnych firm, ale nigdy się nie zdecydowałam, bo nie potrzebuje czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jakiś czas sięgam, po takie produkty, dają objętość i przedłużają świeżość. Ale zawsze się boję podrażnienia i zapchania, plus nie lubię tego tępego uczucia jakie dają, więc używam tylko na wielkie wyjścia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go, ale nie miałam okazji używać. Jednak może i to wyjdzie mi na dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moich włosów jest na tyle dużo, że chcę nie chcę objętość dość spora, a takie produkty niestety wysuszają mi skórę głowy, fajnie jednak że istnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, żę istnieją, ale czekam na jakieś ich udoskonalenie. :P

      Usuń
  15. Mam uraz do marki i tego typu produkty raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie nie dla mnie, bo strasznie nie lubię uczucia nie świeżych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czuję potrzeby sięgania po taki puder.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ogólnie dość często używam suchych szamponów w celu zwiększenia ich objętości i odświeżenia i u mnie sprawdza się świetnie :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam taki puder z got2b:) fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam pudru ale znam suche szampony...

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę unikać, bo pewnie mi też działałby na nerwy :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie sięgam po takie specyfiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam taki produkt z Balea, ale używam na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger