niedziela, lipca 10, 2016

Letnie linki, które mogą Ci się przydać & letnie inspiracje

Hej! Dzisiaj przedstawiam Wam listę linków, które w porze letnio-wakacyjnej może Wam się przydać.

Jeśli nie lubisz się opalać lub nie chcesz jechać blada na wakacje warto wypróbować produkty brązujące, takie jak balsamy czy samoopalacze. Na rynku jest już tyle produktów do wyboru, że można łatwo wybrać coś odpowiedniego dla siebie. Ja, wybierając samoopalacz, chcę aby nie robił smug, miał złoty odcień i wyglądał naturalnie na mojej jasnej skórze. Jaki produkt wybrałam i polecam, zobaczycie w tym poście: Ulubieńcy kwietnia.

Inne linki, które mogą Ci się przydać: 
Kosmetyki i rzeczy, które są moimi niezbędnikami latem to: 
Paznokcie idealne na lato
Więcej inspiracji możecie zobaczyć w zakładce Nails.

Pielęgnacja
Każda z nas chce, aby szczególnie latem twarz wyglądała idealnie. Zwróćcie więc uwagę na te dwa linki. Jest to lista czynności, które być może (nie)robimy, a nie zdajemy sobie sprawy, że szkodzą one naszej skórze twarzy.


* * * L E T N I E    I N S P I R A C J E * * * 


Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger