sobota, kwietnia 30, 2016

Ulubieni w kwietniu ♥ | kosmetyki, książka, herbata, księgarnia internetowa, muzyka


1/ Brązująca pianka do ciała, Bielenda (jasna karnacja)
Mam jasną karnację, ciężko mi się opalić (musiałabym leżeć plackiem na słońcu, a nie lubię). W okresie wiosennym wybieram samoopalacze. Ten kupiłam latem w zeszłym roku, mało używałam, bo trochę złapałam słońca. Obecnie jest to strzał w 10! Jedna aplikacja nadaje lekko muśniętą skórę słońcem, nie robi smug, plam. Nakładam tylko balsam nawilżający (czasem nie robię nawet peelingu) i tę piankę. Jest super. ;)
ok. 20 zł


2/ Korygujący podkłąd La Roche Posay Toleriane Teint 
O podkładzie mówiłam niedawno, dlatego odsyłam Was do pełnej recenzji.
  • Korygujący podkład La Roche Posay 

    Nie jest to podkład idealny, ale na okres wczesnej wiosny, jak najbardziej. Przy wysokich temperaturach pewnie szybko spłynie z cery tłustej, mieszanej. 

Jak wiecie lub nie wiecie, podjęłam się wyzwania 52 książek w tym roku, obecnie czytam 17 :D (jeśli bierzecie w tym udział, dajcie znać jak Wam idzie :))

3/ Książka Ugly Love, Colleen Hoover
Colleen Hoover to moja ulubiona autorka, biorę jej książki w ciemno i jeszcze się nie zawiodłam. Świetna książka w dwóch wymiarach - obecna akcja + 6 lat wcześniej. Historia dwóch postaci, która smuci, wzrusza. Pochłonęłam ją bardzo szybko, bo nie mogłam doczekać się co potoczy się dalej.

4/ Herbata Big Active 
Herbata, którą polubiłam w tym miesiącu i mam już 2 opakowanie to - Pigwa & Granat. Jeśli lubicie takie smaki to polecam, jest też wiele innych do wyboru. Niedawno polubiłam też inny smak, ale o nim dowiecie się już za miesiąc. :)

5/ Księgarnia internetowa 
znak.com.pl <- Wiele promocji, niskie koszty przesyłki (lub za darmo)

6/ Muzyka
Kasia Popowska - Graj 
KęKę - Presja 
Coldplay - Hymn For The Weekend  

7/ Najchętniej czytane w kwietniu:
Podzielcie się swoimi ulubionymi kosmetykami czy rzeczami :)
Udanego weekendu! :)

9 komentarzy:

  1. Też ostatnio często zaglądam na znak:)
    A tą piankę używasz też na twarz?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem ciekaw podkladow LRP

    OdpowiedzUsuń
  3. też zamawiam na znaku :) o ulubiencach sama bede niedlugo pisac wiec dam znac :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pianka jest też chyba idealna dla mnie, bo również jestem z tych osób, które są białe jak ściana :D i jestem zakochana w 'Hymn For The Weeekend' <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz nabrać słońca to koniecznie wypróbuj :P

      Usuń
  5. Coldplay - Hymn For The Weekend słucham ostatnio nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, też tak mam z książkami. Jak jest zbyt ciekawa, to nie mogę się oderwać i choćby to miało trwać całą noc to muszę doczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger