niedziela, listopada 05, 2017

Ulubieńcy października | BioCosmetics, Bielenda, Nacomi, Sephora, Eveline, Nivea, Eveline, Maybelline


Dziś o świetnym kremie na noc, płynie do demakijażu oczu, który pobił mojego ulubieńca i wielu innych!
Zebrałam sporą gromadkę w tym miesiącu, znajdzie się coś do ciała, twarzy i kolorówka. Produkty, z których naprawdę jestem zadowolona. ;)


Aksamitna pomadke Sephora w kolorze brudnego różu (nr 6 ♥ ). Noszę dzień w dzień odkąd ją kupiłam. Ma kremową konsystencję podczas aplikacji, dlatego tak łatwo można ją nałożyć na ustach. Po chwili zastyga i jest całkowicie matowa. Pomadka trzyma się na ustach wiele godzin (9-10h jest ze mną codziennie), tylko po większych posiłkach poprawiam ją na środku ust, bo tam się lekko zjada. W składzie jest olejek awokado, który sprawia, że pomadka komfortowo się nosi przez kilka godzin i nie przesusza ust. Jestem pod wrażeniem i na pewno skuszę się na jakiś inny kolor.
45 zł, ale w Sephora często są promocje typu -15/20%.


Nawilżający krem brązujący do ciała Bielenda Magic Bronze
Faktycznie jest świetny! Nie tworzy smug, nie wysusza ciała, nie śmierdzioszkuje aż tak bardzo. Częściej wybieram tę wersję w kremie niż w piance, bo ma lepszy aplikator. Ta pompka w piance jest fatalna...
ok. 16 zł

Opalenizna z tubka | dwa ulubione produkty do opalania w zaciszu domowym

Aqua (Water), Glycerin, Ethylhexyl Cocoate, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum (Nota N), Dihydroxyacetone, Cetareth-18, Cyclopentasiloxane, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Propylene Glycol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Cinnamal, Coumarin, Limonene.
Nawilżający koktajl do twarzy 3w1, Nacomi Aqua Hydra Skin 
Kupiłam go skuszona przez Karolinę z kanału MarKa. Ten koktajl działa, naprawdę. Można stosować go na 3 sposoby - jako maseczkę do twarzy, maseczkę pod oczy lub serum. Ja stosuję to codziennie jako krem do twarzy na noc. Na początku nie zauważałam efektu, dopiero po pewnym czasie. Teraz uwielbiam działanie tego produktu - skóra jest nawilżona, miękka i wygładzona. Tubka ma 85 ml, więc trochę więcej niż standardowa zawartość kremu. Nie jest najbardziej wydajnym produktem, ale ja nakładam go często i sporo. :) 
ok. 40 zł 


Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Panthenol, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Sorbitol, Tocopheryl Acetate, Stearic Acid, Soluble Collagen, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Parfum, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Propylene Glycol, Mel Extract, Sodium PCA, Dehydroacetic Acid, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Elastin, Serine, Glycogen

Maska algowa nawilżająca do cery wymagającej gruntownego nawilżenia i oczyszczenia, BioCosmetics Moisturizing Peel-Off Mask
Ta maska to odkrycie tego roku. Jak widzicie na zdjęciu jest to proszek, który należy rozrobić z wodą (1 łyżka maski + 2 łyżki wody). Tworzy się żelowa konsystencja, którą trzeba szybko nałożyć na twarz, bo zastyga. Maskę należy nałożyć równomiernie, grubszą warstwą, aby potem nie było problemu z jej ściągnięciem. ;) Maskę trzymam przez ok. 15-20 min. Daje super efekt d o t l e n i o n i e n i a. Skóra jest miękka, wygładzona, odżywiona. Petarda!

Solum Diatomeae (Diatomaceous Earth), Algin, Calcium Sulfate, Tetrasodium Pyrophosphate, Trisodium Phosphate


Korektor, Maybelline Affinitone 
Korektor zachwalany wszędzie musiał pojawić się w mojej kosmetyczce. Stosuję go przeważnie pod oczy. To naprawdę dobry korektor, ma fajną kremową konsystencję, ładny jasny kolor, całkiem przyjemne krycie. Trzyma się przez długie godziny, nie podkreśla mocno zmarszczek pod oczami. Wydaje mi się jednak, że może trochę przesuszać tę strefę. Często już wieczorem odczuwam pewnien dyskomfort, ściągnięcie.
ok. 30 zł 

Sposób na dobre oko
Ulubiony korektor pod oczy razy 3

Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polysobutene, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Ozokerite, Hexylene Glycol, Mel, Magnesum Sulfate, Disteramonium Hectorite, Acrylates Copolymer, Isopropyl Titanum Trisostearate, Diazolidnyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Silica, Vitis Vinifera Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Disodium EDTA, Urea, Cucumis Sativus Juice, Glycosamnoglycans, Sodium Hiluronate, Chamomilla Recutta Extract, Aloe Barbadensis Extract [+/- May contain: CI 77891, CI 77499, CI 77492, CI 77491, Mica, CI 77007]

Dwufazowy płyn do demakijażu oczu, Nivea
Niebieska wersja jeszcze przed ulepszeniem wręcz wypalała moje i mojej mamy oczy. Gdy w paczce od Nivea znalazła się nowa, różowa wersja miałam obawy, że sytuacja może się powtórzyć, ale nic z tych rzeczy. Różowy płyn dwufazowy przebił mojego ulubieńca z Yves Rocher. Jest bardzo delikatny i skuteczny. Wystarczy kilka sekund przytrzymać wacik, a tusz i cienie są do końca rozpuszczone, nie ma po nich śladu. Nie zostawia też nieprzyjemnej mgły na oczach.
ok. 15 zł

→ Pojedynek płynów dwufazowych | Yves Rocher vs Nivea
Aqua, Isododecane, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Caprylyl/Capryl Glucoside, Benzethonium Chloride, Sodium Ascorbyl Phosphate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 16035



Lakier winylowy do paznokci, Eveline Vinyl Gel
Została już wisienka na torcie - lakier do paznokci w kolorze oberżynowym (208 ♥). Kupiłam podczas promocji w Rossmannie i noszę go cały czas. Zmywam i nakładam na nowo. Ma cudowny odcień, a w słońcu widoczna jest niebieska poświata. Lakier dobrze trzyma się na paznokciach, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Ładnie błyszczy już sam w sobie, ale ja jeszcze nakładam Seche Vite (♥).
ok. 16 zł 

Coś wpadło w oko? :) Daj znać, jakie produkty spisały się na medal w minionym miesiącu.

Buziaki! 

62 komentarze:

  1. nic z tych produktów nie testowałam :) słyszałam tylko o płynie nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor lakieru do paznokci mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ta dwufazowka z nivea skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo fajnych produktów, ja znam tylko korektor, ale typowo dla mnie kupiłam sb za ciemny i praktycznie go nie używam. Koktajl Nacomi mocno mnie kusi i pewnie w końcu go kupię przy jakiejś większej promocji najprawdopodobniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki Sephora są jednymi z moich ulubionych :) Płyn dwufazowy Nivea też przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajl z Nacomi mam w planach wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jedynie korektor Affinitone i bardzo go lubiłam ;) Gdyby nie to, że mam ogromne cienie pod oczami i miał dla mnie za małe krycie to byłby ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie krycie ma wystarczające. A co lepszego używasz? :) Z ciekawości pytam.

      Usuń
  9. nie testowałam nic z tych kosmetyków, ale fajni ulubieńcy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Affinitone i płyn Nivea znam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn od Nivea jest bardzo dobry :) sprawdził się u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ani jednego kosmetyku, choć o nivea czytałam same dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny jest płyn do demakijażu Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego kosmetyku :) Lakier ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakiery z Eveline już od dłuższego czasu przyciągają moje oko :P

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nic nie znam, ale pomadka ma ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresowała mnie ta maska algowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. O koktajlu Nacomi słyszałam wiele dobrego, więc chętnie bym wypróbowała. Czaję się też na pomadkę z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zostałam skuszona pochlebnymi opiniami na temat Nacomi. :P

      Usuń
  19. wszystko mi w oko wpadło! i co tu teraz zrobić z moim portfelem :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Musisz rozplanować, co pierwsze kupić. :)

      Usuń
  20. Chętnie wypróbowałabym ten koktajl 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie muszę sprawdzić ten płyn dwufazowy, wszystkie które miałam do tej pory nie były nawet zadowalające...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, wypróbuj. ;) Może jest akurat to, czego szukasz.

      Usuń
  22. pomadka w pięknym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię ten płyn do demakijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor pomadki z Sephory :) Też ją bardzo lubię :) A koktajl z Nacomi mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę mieć jeszcze jakiś kolorek z tej serii. :)

      Usuń
  25. Jestem ciekawa Bielendy,mam ich olejek samoopalający i jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię produkty brązujące Bielenda. Są najlepsze z tych, które testowałam. ;)

      Usuń
  26. Same dobroci. Znam z nich w sumie tylko korektor Maybelline. Używam go aktualnie i jestem zadowolona. Jakąś pomadkę z Sephory koniecznie muszę kiedyś przetestować. Najbardziej zaciekawiłaś mnie tym koktajlem od Nacomi (wcześniej nigdy o nim nie słyszałam) i tą maseczką algową, chętnie dam jej kiedyś szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Ja czekam na jakąś promocję i zamawiam kolejny koktajl!

      Usuń
  27. Z płynem Nivea się polubiłam, samoopalacz mam, ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię korektor Affinitone i płyn Nivea. Również kupiłam maskę Naomi, ale jak narazie mam mieszane uczucia... Co do Bielendy chyba wypróbuję ten balsam brązujący w musie (mimo kiepskiej pompki) - uwielbiam takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A możesz mi polecić jakiś dobry i niedrogi tusz do rzęs?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tusz Eveline All in One :) Jest super, a kosztuje ok. 14 zł. Fajną opcją jest też baza pod tusz Eveline - każdy tusz na rzęsach wygląda duużo lepiej.

      Usuń
  30. Z tej gromadki znam tylko korektor Affinitone i mnie on sobą nie zauroczył. Jak dla mnie trochę za słabo kryje, a wygląda na skórze dość sucho. Szkoda, spodziewałam się czegoś lepszego :C

    OdpowiedzUsuń
  31. Maski algowe bardzo lubię, świetnie służą mojej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie niestety korektor z Affinitone się nie sprawdził. Uwielbiam opaleniznę, a niestety solarium odpada, Wiec może skorzystam z tego kremu :)

    trashbeautymess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ochotę na ten koktajl z Nacomi :) Fajni ulubieńcy!

    OdpowiedzUsuń
  34. ten lakier wygląda cudownie i jeszcze kolor taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nacomi i Eveline już od jakiegoś czasu mnie korcą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger