wtorek, października 31, 2017

Wakacyjne denko cz. I | pielęgnacja ciała i włosów


Denko będzie aż z 3 miesięcy, dlatego podzieliłam je na dwie części. Dziś zapraszam na pierwszą z nich. ;)


PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z olejkiem z awokado i masło karite, Garnier Ultra Doux - co tu dużo mówić. To jedna z moich ulubionych odżywek, do której często wracam. Włosy bez problemu się rozczesują, są miękkie i wygładzone. 
ok. 10 zł


Szampon rozjaśniający, John Frieda Go Blonder - to już moje trzecie opakowanie i zapewne nie ostatnie. Lubię ten szampon, bo faktycznie widać rozświetlone pasemka. Stosuję go zazwyczaj wiosną/ latem. Nie polecam stosować go zbyt często, bo może wysuszać włosy. 
ok. 35 zł 


Maska do włosów, Organic Shop Grecka figa i migdał - to mój pierwszy produkt z tej marki, ale na pewno nie ostatni. Bardzo polubiłam tę maskę, sprawdza się świetnie na moich cienkich włosach. Są wygładzone, miękkie i faktycznie nieco nabłyszczone.
ok. 10 zł



Szampon do włosów cienkich ze skłonnością do przetłuszczania, Pantene Aqua Light - uwielbiam ten szampon! Zużyłam już kilkanaście opakowań, często do niego wracam, bo jest dobry dla moich włosów. Jest lekki, delikatny, nie obciąża włosów, nie przetłuszczają się zbyt szybko, nie podrażnia skóry głowy, pięknie pachnie i jest bardzo wydajny. 
ok. 12 zł/ 400 ml 



Farby do włosów, Marion Star Color - miałam możliwość przetestowania dwóch kolorów - peach - brzoskwiniowy kolor, który na moich włosach w ogóle nie był widoczny; fresh mint - piękny miętowy kolor, który na moich włosach trzyma się już prawie 2 miesiące. :D Wydaje mi się, że on już mi nie zejdzie (miał utrzymywać się do 5 myć). Na szczęście kolor bardzo mi odpowiada.
ok. 10 zł

Wakacyjni ulubieńcy'17, a w nich m.in. farba Marion

PIELĘGNACJA CIAŁA


Żel pod prysznic i do kąpieli, Yves Rocher - ma piękny miętowo-malinowy zapach, fajnie sprawdzał się w ciepłe dni. Nie wyróżnia się niczym szczególnym w porównaniu do innych żeli, a nie kosztuje mało. Jako żel do kąpieli jest kiepski, należy go sporo nalać, aby była piana, a i tak nie utrzymuje się zbyt długo.
ok. 17 zł

Płyn do higieny intymnej, Biały Jeleń - bardzo dobrze się sprawdzał, nie podrażniał. Stosowałam też do mycia twarzy. Aktualnie mam inną wersję z tej samej firmy.
ok. 8 zł

Żele pod prysznic, Isana - uwielbiam ♥ Są chyba w każdym denku. Mają piękne zapachy, nie wysuszają mojej skóry i kosztują grosze.
ok. 4 zł


Antyperspirant w kulce, Garnier Action Control - moja ulubiona kulka, często kupuję, zamiennie z różową kulką Adidas. Chroni i pięknie pachnie.
ok. 10 zł 

Co polecam kupić do ciała w Rossmannie?

Lotion do ciała, Vichy Ideal Body - miniaturka z beGlossy. Lotion PIĘKNIE pachnie (chcę takie perfumy), ale kiepściutko nawilża, szkoda, bo na pewno skusiłabym się na pełnowymiarowy produkt.

Czy warto subskrybować pudełka kosmetyczne?

Odżywczy balsam do ciała, Evree Total Nutrition - na początku nie bylam do niego przekonana, ale z każdym użyciem lubiłam go coraz bardziej. Bardzo przyjemnie pachnie i fajnie odżywia skórę, jest nawilżona i taka pozytywnie napięta.
ok. 19 zł

Zimowa pielęgnacja twarzy i ciała' 16

To pierwsza część denka, w którym skupiłam się na pielęgnacji ciała i włosów. W następnej będzie pielęgnacja twarzy i makijaż! Jestem ciekawa, które produkty znacie i czy podzielacie moje zdanie? Jak idzie Wam denkowanie produktów? ;) 

28 komentarzy:

  1. super denko, dużo fajnych produktów, organic shop, evree, isana - uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys używałam kulek Garnier ale niestety po jakimś czasie podrażniły mi skore i musiałam się przerzucić na te pozbawione soli aluminium. Z John Frieda mam w zapasie szampon poprawiający objętość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Coś poprawiającego objętości przydałoby się i moim włosom. Koniecznie daj znać, czy działa. ;)

      Usuń
  3. Szampon Pantene nadal gości w mojej łazience :)
    a żele Isana, które kupiłam w wakacje czekają na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  4. odzywke z garniera znam bardzo fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki do włosów Garnier z tej serii z awokado

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odżywki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie nie widziałam tych farb, muszę się rozejrzeć 😃

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie nie widziałam tych farb, muszę się rozejrzeć 😃

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo lubię tę odżywkę z Garniera :) a nad szamponem Palmolive ostatnio myślałam :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko żele isany - które zresztą bardzo lubię :) Balsam evree mam w planach kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy i kremy do rąk Evree są warte zakupu. :)

      Usuń
  11. Fajne denko :) Znam żele Isana oraz odżywkę Garnier :) A z Organic Shop mam peeling do ciała, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję więcej produktów z tej firmy. :)

      Usuń
  12. Fajne kolory tych farb, choć chyba ja już bym nie eksperymentowała :) Ostatnio farbowałam tą samą farbą co zwykle i miałam... fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niespodzianka! :x To moje pierwsze farbowanie, więc też nie wiedziałam co wyjdzie. :P

      Usuń
  13. Chyba pora wrócić do tej odżywki z Garniera. Kiedyś bardzo ją lubiłam, a już dawno nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zebrało się trochę tego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jakie spore denko! Nie używałam żadnego z tych produktów, ale ostatnio polubiłam się na nowo z szamponami Pantene, więc kto wie czy ten nie będzie kolejną wersją do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą odżywkę z Garniera uwielbiam, ale maska figowa niestety dla mnie to mocny średniach. Szkoda bo markę bardzo lubie ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pastelowe kolorki od Marion są bardzo ładne, szkoda, ze brzoskwinia u Ciebie nie złapała. U mnie pewnie żaden nie byłby widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te żele z Isany <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger