środa, października 25, 2017

Nivea URBAN SKIN | 1-minutowa maska, krem na noc i na dzień


Nowa seria produktów Nivea jest dedykowana kobietom między 20, a 30. rokiem życia, mieszkającym w mieście. Czy warto ją wypróbować?
Linia Urban Skin to seria kosmetyków o delikatnej formule, bazująca na ekstrakcie z bio zielonej herbaty i kwasie hialuronowym. Formuła ta pomaga chronić skórę przed oznakami przedwczesnego starzenia się skóry. Kosmetyki z tej linii mają pH zbliżone do naturalnego, pomaga ono przywrócić naturalną równowagę fizjologiczną skóry.

W skład linii wchodzą: krem na dzień i na noc, jednominutowa maska. 

KREM NA DZIEŃ 

Kremy znajdują się w takich samych słoiczkach, różni je tylko nakrętka, biała - krem na dzień, granatowa - na noc. Krem na dzień zawiera SPF 20, ma lekką żelową konsystencję, bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia żadnego filmu. Krem jest świetną bazą pod makijaż. Nawilżenie nie jest spektakularne, jest po prostu OK. Sprawdzi się u osób z tłustą i mieszaną cerą.
Aqua, Octocrylene, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Alcohol Denat., Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylpropanediol, Distarch Phosphate, C12-15 Alkyl Benzoate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Silica Dimethyl Silylate, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Carbomer, Dimethiconol, Sodium Polyacrylate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, BHT, Parfum, CI 47005, CI 42090
ŻEL-KREM NA NOC

Krem na noc ma zbitą konsystencje, również żelową (jak nazwa wskazuje) i też bardzo szybko się wchłania. Niestety, krem na noc to wielkie rozczarowanie. Nie zauważyłam obfitego nawilżenia, o którym wspominał producent, nawilżenie jest naprawdę minimalne (mam cerę mieszaną). Stosowałam go po peelingu, dokładałam kilka warstw i nic. Skóra po przebudzeniu była nienawilżona, lekko ściągnięta. A podczas mycia (rano myję twarz tonikiem), wacik był zielony! Na szczęście kolor nie był widoczny na twarzy. ;)

Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Alcohol Denat., Distarch Phosphate, Methylpropanediol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Glucosylrutin, Isoquercitrin, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Trisodium EDTA, Dimethiconol, Sodium Hydroxide, BHT, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 47005, CI 42090

JEDNOMINUTOWA MASKA DO TWARZY

Perełkę zostawiłam na sam koniec. Maska znajduje się w tubce o pojemności 75 ml. Maskę należy nałożyć grubą warstwą na twarz, szczególnie na czoło, nos i brodę. Trzymać minimum jedną minutę. Tego się trzymam, czasem zostawiam ją na dłużej, ale wtedy twarz zaczyna mnie piec (podobno tak mogą działać glinki, ja mam tak po raz pierwszy). Maska posiada niewielkie drobinki, więc przy zmywaniu wykonuję masaż. Po takim krótkim czasie jest efekt, serio! Skóra jest oczyszczona, miękka i wygładzona, a pory zwężone! Jestem w szoku. Lubię stosować ją rano, albo wieczorem. Taki delikatny peeling w przypadku skóry mieszanej bądź tłustej można wykonywać nawet codziennie (producent też tak poleca).


Aqua, Kaolin, Glycerin, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Microcrystalline Cellulose, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride



Z zielonego trio najbardziej zadowolona jestem z maski i kremu na dzień. Spisują się na piątkę! Każdy ten produkt kosztuje w granicach 17 zł. Czy warto? Sami oceńcie. ;) A może już mieliście możliwość testowania produktów Nivea? ;)

Buziaki! 

25 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska u mnie też spisuje się genialnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę chętnie bym wypróbowała, ale żel na noc to nie najlepszy pomysł, szczególnie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dla kogo odpowiedni jest taki krem na noc, chyba ze skórą ekstremalnie tłustą jest to dobre rozwiązanie.

      Usuń
  4. oo na maskę chyba się zdecyduję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka jest fajna, ale kremy już niekoniecznie. Wg mnie ten na dzień nie nadaje się pod makijaż - podkłady, które na innych kremach bardzo dobrze się trzymają i ładnie wyglądają do wieczora, na tym kremie spływają, a może właściwie to krem spływa i skóra brzydko się błyszczy (co mi się sporadycznie zdarza bo mam skórę suchą).
    Na noc jest dla mnie zdecydowanie za słaby - po kilku minutach w ogóle nie czuję, że się smarowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kremem na noc zgadzam się, u mnie jest tak samo, ale z kremem na dzień aż takich problemów nie mam.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają, jednak wybieram te z mniejszą ilością chemii w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co czytam to każdy maseczkę poleca a kremy to różnie. Na maseczkę pewnie się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się skuszę na tą maskę <3
    Zapraszam na mój blog https://migliorevita.blogspot.com/2017/10/choker-jak-nosic.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy do mojej suchej cery mogłyby być faktycznie zbyt słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maska mnie mega ciekawi, chyba nie słyszałam o niej ani jednego złego słowa. Muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że maska sprawdza się u wielu dziewczyn. ;)

      Usuń
  12. Ja nie przepadam za kosmetykami tej marki i raczej po nie nie sięgam, acz szkoda, że krem na noc się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo osób chwali sobie działanie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze recenzje z tego co widzę zbiera właśnie maska :P

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie odpadają ze względu na zawartość alkoholu denaturowanego :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej lubię się z tą marką - chyba wypróbuję tę maskę

    OdpowiedzUsuń
  17. Maska według mnie dla cery suchej albo normalnej :-) przy mieszanej i tłustej niewiele zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem maski ale przy mojej tlustej cerze to nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger