niedziela, czerwca 05, 2016

Denko | maj | AA, Avene, Bebe, Ducray, Elo-baza, Garnier, Gliss Kur, Lirene, Wibo, Ziaja

Ulubieńcy i denko to moje dwa ulubione posty. Lubię je pisać i oglądać na innych blogach. :) Co zdenkowałam w tym miesiącu, zobaczcie same. :)


1/ Diamentowe płatki pod oczy, Czyste Piękno
Regeneracji nie zauważyłam (miałam je raz), ale przyjemne nawilżenie i wygładzenie. Niedługo porównanie z innymi płatkami. ;)
ok. 4 zł/ Biedronka

2/  Peeling enzymatyczny, Lirene klik
Delikatnie złuszcza, nie podrażnia. Stosowałam go do 2 razy w tygodniu.
ok. 18 zł

3/ Krem lekki, Elo - Baza klik
Świetnie nadawał się na noc. Nawilżał, koił i nie podrażniał. Był wydajny.
 ok. 20 zł

4/ Delikatnie oczyszczający żel do mycia twarzy i ciała, Ducray Keracnyl  klik
Bardzo wydajny żel, dobrze oczyszcza. Jednak nie polecam stosować go codziennie, a tym bardziej codziennie 2 razy dziennie, bo może przesyć skórę twarzy. 
ok. 30 zł/ 250 ml


5/ Maska do włosów, Gliss Kur Seerum Deep-Repair klik
Moje włosy ją polubiły. Dobrze się po niej rozczesywały, były miękkie.
ok. 15 zł

6/ Oceaniczna maseczka nawilżająca z ekstraktem z alg, AA klik 
Zero efektów po jej użyciu, nie polecam.
ok. 2 zł

7/ Bibułki matujące, Wibo klik
Nie są najlepsze, ale za tę cenę jak najbardziej polecam. Używam drugie opakowanie. ;)
ok. 6 zł

8/ Antyperspirant, Garnier Action Control 
Gdy kupiłam go pierwszy raz, byłam bardzo z niego zadowolona, więc wróciłam. Niestety, teraz nie spisał się tak dobrze, jak wtedy.
ok. 12 zł


9/ Oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym, Ziaja
Moja ulubiona. Zużyłam n-tą liczbę opakowań. Szkoda, że Ziaja nie wypuściła maseczek w większych opakowaniach.
ok. 2 zł

10/ Krem z filtrem SPF 50, Avene (próbka)
Dobrze się sprawdza pod makijaż, kupiłam pełnowymiarowy produkt.
ok. 60 zł

11/ Podkład matujący wygładzający, AA Matt
Kolor super - przeważają żółte tony, ale podkład nic nie kryje, nie matuje i nic innego nie robi.
ok. 18 zł

12/ Pomadka klasyczna, Bebe
Lubię pomadki z tej firmy. Ta była całkiem spoko, chociaż wersja różana moim zdaniem lepsza pod względem ochrony i nawilżenia. I te pomadki bardzo podrożały!
ok. 8 zł

Sporo się tego uzbierało w przeciągu miesiąca. Jak Wasze denka? Znacie produkty, które wykończyłam? ;)

Buziaki 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam maseczki z Ziaji <3 Antyperspirant z Garniera też mam tylko ten różowy :) Lubię bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje denko jest podobnej wielkości ;) Bardzo lubię te bibułki matujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem Elo Baza mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych produktów miałam tylko peeling enzymatyczny z Lirene, przeciętnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie maseczkę Ziai - była ok ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie znam pomadkę z Bebe - taka zwykła, bez szału :) W poczekalni do użyciu mam maskę z Gliss Kur tylko inny kolor opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten peeling z Lirene, szału nie robił co prawda, ale całkiem przyjemnie mi się go używało. Ta maseczka z AA też nawet mi się spodobała, chociaż nie na tyle, żeby do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger