piątek, czerwca 30, 2017

☼ Letni niezbędnik 2017 ☼


W końcu upragnione wakacje. Dziś przedstawię kilka kosmetyków, które muszą być ze mną w tym okresie. ;)

Takie posty pojawiły się w 2016, jak i 2015 roku. Sprawdź co było must have w tamtych latach.

→ Letni niezbędnik 2016
→ Letni niezbędnik 2015

→ Jak aplikować produkty brązujące bez plam?
→ Jak usunąć plamy z balsamów brązujących?

KOSMETYCZNY NIEZBĘDNIK 


FILTRY

Filtry powinno się używać przez cały rok. Ja zazwyczaj stosuję je tylko wiosną, letnią i jesienią. Przez ten okres skupiam się na ochronie całego ciała. Codziennie na twarzy ląduje krem z  SPF 50 Avene, który nie bieli, nawilża i nadaje się pod makijaż. Ciało chroni nawilżający balsam Nivea SPF 30, który nawilża, nie bieli, przyjemnie pachnie i nie brudzi ubrań. Pamiętam również o ustach i smaruję je perłową pomadką Eveline SPF 15. Ochrona niewielka, ale ja nie eksponuje mojej twarzy na słońcu. Pomadka dobrze nawilża, ładnie owocowo pachnie i jest delikatnie perłowa.


KOLOROWE POMADKI DO UST & LAKIERY

Wiosną i latem można zaszaleć z kolorami. W tym roku na ustach króluje balsam do ust w kredce 110 o pięknym różowym kolorze z srebrnymi drobinkami oraz szminka Golden Rose 07 - przygaszony brudny róż, dość jasny, idealny dla blondynek. Na paznokciach lubię rozbielony fiolet (Astor 608), pastelowy róż (Bell Hypoallergic 02), mięta (Eveline 915), róż (Essie Lovie Dovie) i zielony OPI (Gargantuan Green Grape).


BIBUŁKI MATUJĄCE

Używam je przez cały rok, ale wiosną i latem bardzo często. Najczęściej wybierałam te z Wibo, ale Oriflame są dużo lepsze. Są grubsze i do ściągnięcia sebum wystarczy jedna bibułka, a Wibo 2-3. Po użyciu bibułki, przypudrowuje swoją twarz pudrem. Wibo przepięknie wygląda na całej twarzy. ;)


ŻEL Z ALOESU & PEELING

Nie wyobrażam sobie już lata bez aloesu. Jest dobry na wszystko, zdecydowanie! Już kilka razy uratował moją skórę po leżakowaniu na słońcu. Ten z GorVity to nowość, będę testować. ;)

→ 9 sposobów na wykorzystanie żelu z aloesu

Ważne jest złuszczanie naskórka. Szczególnie latem, gdy nasza skóra wytwarza dużo sebum (skóra mieszana i tłusta). Należy ją wtedy systematycznie peelingować i oczyszczać. Moim ulubionym peelingiem, który jest delikatny i skuteczny jest peeling z Yves Rocher z serii Hydra Vegetal. To moje kolejne opakowanie i na pewno nie ostatnie. ;)

→ Letnie linki, które mogą Ci się przydać

Poprzedni post ➤ Pianka do oczyszczania i żel aloesowy Holika Holika

To już wszystkie produkty idealne na lato. Koniecznie podziel się swoimi must have! 

Buziaki! 

36 komentarzy:

  1. Bananowca Wibo mam i bardzo lubię :) dziś będe go recenzować na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem kolory najważniejsze ! :) zero nudy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory latem zdecydowanie rządzą :) U mnie letni niezbędnik to filtr do twarzy oraz do ciała, kolorowe lakiery oraz bardzo lekki makijaż, jeśli taki robię w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filtry i bibułki, tak! :)
    U mnie bardziej goszczą hybrydy niż zwykłe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy to super rozwiązanie, ale... ja nienawidzę ich ściągać. :P

      Usuń
  5. Żel aloesowy to mój niezbędnik wszech-czasów ;) Nie tylko na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj żel aloesowy to chyba dla każdej z nas must have, tak samo jak filtry przeciwsłoneczne :D. Ja w lecie stawiam na mocne kolory na ustach, jak i na paznokciach. Pięknie prezentują się z delikatną opalenizną.

    OdpowiedzUsuń
  7. bibułki to absolutny niezbędnik

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam jakiegoś filtru z 50 spf, jak ten nie bieli to chyba nad nim pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super szablon taki jak mój, mam pytanie kupiłaś go ??? Bo mam jedno pytanie do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty, bardzo lubię serię Hydra Vegetal z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kremy i peeling :) Serum, ani maska się u mnie nie sprawdziły.

      Usuń
  11. Ja jeśli mam być szczera to chyba jedynym niezbędnikiem na lato jest woda termalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię! Teraz używam do chłodzenia twarzy toników. ;)

      Usuń
  12. Powiedz, gdzie to słońce, żebym mogła używać kremu z filtrem od Nivea? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie! Jak pisałam post było słonecznie, od tamtej pory chłodno i trochę deszczowo. :P

      Usuń
  13. Świetny zestaw na lato, na pewno kilka rzeczy by mi się przydało, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten peeling z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze blizej przyjzec sie filtrom z Avene :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie ♥ Tylko aby te słoneczko szybko przyszło bo filtry póki co można schować w szafie ;( Przynajmniej na Podlasiu ! :(
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na Śląsku też... Chociaż udało mi się go użyć aż dwa razy. :D

      Usuń
  17. Moim must have na lato jest jakiś balsam o działaniu chłodzącym :) Lubię się takim nasmarować, kiedy na dworze jest gorąco :) Do tego podobnie, jak Ty, lubię kolorowe pomadki (najlepiej matowe) oraz fajne peelingi :D Do tego spray z Ziaja przyspieszanący opalanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak! Balsamy chłodzące są super, ale jak na razie nie ma takich upałów. :D

      Usuń
  18. Filtry to podstawa oraz woda termalna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie daj znać, jak się sprawdzi drugi żel. :)
    Też mi się przyda krem z tak mocnym filtrem, ale na tatuaż. W sumie filtrów na razie używam tylko na włosy. Czas to zmienić! ;)
    Mój must have to minimalistyczna pielęgnacja: micel, tonik, krem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam, dam! :) A ja filtrów na włosy nie używam :/

      Usuń
  20. U mnie woda termalna i ...kapelusz:) hahaha:) Lubię też żel aloesowy, tak jak piszesz na oparzenia...ale też na twarz zamiast kremu(w lecie często są za ciężkie)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie podobny filtrowy zestaw. 50 z Avene na twarz, a na ciało Nivea - tyle, że u mnie SPF 20 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger