niedziela, stycznia 04, 2015

Denko grudzień 2014

4 dzień nowego roku, dlatego czas na denko.


Było: Zmywacz do paznokci - osiedlowy zmywacz, nie jest rewelacyjny, ale czasem po niego sięgam.
Jest: Zmywacz do paznokci, Isana - ulubiony!


Było: Krem odżywczo - nawilżający na noc, AA - krem dobrze się rozprowadza, wchłania, nie zapycha i nie podrażnia mojej skóry. Z nawilżenia również byłam zadowolona. [recenzja]
Jest: Bogaty krem odżywczy z olejkiem, Mixa


Było: Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba, YR - Spełnia obietnice producenta - włosy są miękkie, gładkie i błyszczące. Wyglądały po prostu dobrze.
Jest: Nawilżająca odżywka, Alterra


Było: Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom - używam jej jako peeling, maskę - ściera martwy naskórek, powoduje, że zaskórniki są mniej widoczne. [recenzja]
Jest: to samo :)


Było: Oliwkowa maska regenerująca z kwasem hiauloronowym dla skóry normalnej, suchej, wrażliwej - moja ulubiona z maseczek marki Ziaja, świetnie nawilża i wygładza skórę twarzy. O wiele bardziej podoba mi się efekt, gdy nakładam ją podczas kąpieli.

Maska peeling regenerująca, Tołpa dla skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej - peeling ma duże ziarenka, delikatnie peelinguje moją twarz. Pozostawiona na twarzy 10 min. powoduje, że skóra mnie piecze. Efekty? Nie ma żadnych.

Maska nawilżająca, Ziaja dla skóry normalnej i suchej - też ją lubię. :)

Jeśli miałyście coś z ww produktów, dajcie znać jak się spisały u Was :)

Buziaki

9 komentarzy:

  1. Pasta z Ziaji ;) też mam już kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta maska z ziaji nawilżająca to nie używałąm, ale miałam oczyszczającą i była super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam krem AA z tej serii ale w tubce i nie sprawdził się u mnie dobrze, a zmywacz z Isany to i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię ten zmywacz z Isany! A reszty produktów niestety jeszcze nie próbowałam :) Gratuluję denka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne denko! Znam zmywacz Isany, maseczkę nawilżającą Ziai i odżywkę z Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmywacz znam, pasty też używam na zmianę z peelingiem diamentowym jakiejś rosyjskiej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem z AA znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger