sobota, grudnia 23, 2017

Filmy w świątecznym klimacie!


Święta to okres, w którym najwięcej czasu spędzamy z rodziną. Jest to dobra okazja do wspólnego oglądania świątecznych filmów. Chyba każdy lubi poleniuchować przed telewizorem, prawda? ;)

Ulubione świąteczne filmy I
Ulubione świąteczne filmy II

Kilka moich propozycji: 

1. Listy do M.
Mój ulubiony świąteczny film! Lubię każdą część, szczególnie tę drugą. :)


2. Firmowa gwiazdka
Szalona komedia o firmowej zabawie - dzieje się DUŻO. :D

3. Świąteczny książe
Ciekawy, ciepły film o księciu, który wkrótce ma zostać królem, ale czy na pewno nim zostanie?


4. Cztery gwiazdki
Zabawny film o parze, która odwiedza każdego ze swoich rozwiedzionych rodziców.


A klasyki:
x Dziennik Bridget Jones
x Holiday
x To właśnie miłość

W komentarzach możecie mi swoje świąteczne propozycje, chętnie obejrzę. :)


Zdrowych, pogodnych i pełnych radości

świąt Bożego Narodzenia
i wielu wspaniałych chwil
spędzonych w gronie najbliższych,
Kochani! 
♥♥♥

Buziaki

13 komentarzy:

  1. 3 część Bridget genialna! Tak się uśmiałam jak oglądałam ;D Listy do M. lubię, najbardziej 1 część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno obejrzę Kevina i Listy do M. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Christmas Prince oglądałam ostatnio i baaardzo fajny, faktycznie taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Święta to Gwiezdne Wojny i Harry Potter, okej To właśnie miłość też obejrzę :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Holiday i Listy do M uwielbiam :) Świąteczny książę chętnie obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie obejrze Swiatecznego Ksiecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Święta to Kevin i Bridget :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Listy do M to mój ukochany świąteczny film ♥ 4 gwiazdki chyyyyba też widziałam ;) W tym roku zaczęłam oglądać 'to właśnie miłość', ale jeszcze nie skończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio oglądałam CZTERY GWIAZDKI, całkiem przyjemny film 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bridget uwielbiam. Listy do M 3 jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze kocham oglądać na święta bożego narodzenia filmy.Wtedy jest do tego nastrój.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger