piątek, stycznia 09, 2015

Odżywka odbudowująca do włosów suchych i kręconych

Moje włosy są suche na końcówkach, przy nasadzie przetłuszczają się. Po każdym myciu stosuję odżywki do spłukiwania (żeby ich nie przeciążać), czasem też wybieram olejek arganowy. Tym razem padło na odżywkę odbudowująca z olejkiem jojoba z YR. 


Tubka zawiera 150 ml odżywki, która jest dość wydajna i starczyła mi na prawie 2 miesiące używania (przy myciu co 2 dzień). Nakładam ją od ucha do samych końcówek. Czasem zostawiałam ją na kilka minut, a czasem zmywałam od razu - efekt podobny.


Włosy mam długie, falujące, dlatego fale są lekko podkreślone. Z rozczesywaniem nie ma żadnego problemu. Włosy są miękkie, nawilżone i błyszczące. Końcówki, które są zniszczone wyglądały ładniej, chociaż wcale nie zostały odbudowane (to niemożliwe).

Cena, ok. 14 zł
Dostępność: salony YR, online

Znacie? Lubicie? Jakie odżywki/maski do włosów polecacie?

Buziaki

7 komentarzy:

  1. Ja co do niej miałam mieszane uczucia, raz nawilżała i włosy były sypkie, a czasami wysuszone na wiór :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam Seri, tania duża puszka i naprawdę rewelacyjny efekt ale każde włosy są w końcu inne :) mi jednak pasuje, Yves nie używam i nigdy nie używałam ale za to moja mama jest zadowolona z kremów ;) a ja z jej tuszu Yves którego pożyczam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją na swojej wish liście więc na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o niej dużo dobrego, do tej pory miałam jedynie ich szampon, ale odżywkę chętnie wypróbuje przy okazji zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się niestety nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego kosmetyku. Za to miałam kiedyś szampon z YR, bodajże wygładzający. Szału nie robił, niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger