niedziela, sierpnia 20, 2017

ZACHOWAJ ENERGIĘ LATA | Promocja Rossmann -49% | Co warto kupić?


Rossmann znowu kusi promocjami. Już od 21 sierpnia (od jutra, Kochana!) rusza promocja -49%. Na co warto zwrócić uwagę? Zapraszam dalej!

W maju była promocja 2+2 na pielęgnację twarzy. O tym co warto kupić mogłaś przeczytać tutaj | Co (nie)warto kupić podczas promocji 2+2. Tym razem klubowicze za niektóre produkty, zapłacą o 49% mniej.

Promocja dotyczy

PIELĘGNACJI CIAŁA I UST
ODŻYWEK DO WŁOSÓW I PAZNOKCI
MASECZEK DO TWARZY

przy zakupie minimum 2 różnych produktów.

Promocja obowiązuje od 21. do 30. sierpnia 2017 r. 


KATEGORIE PRODUKTÓW OBJĘTYCH PROMOCJĄ / ŹRÓDŁO → www.rossmann.pl/klub

Akcją są objęte produkty pomagające w letniej regeneracji, czyli artykuły przeznaczone do:
  • pielęgnacji ciała (balsamy nawilżające, brązujące, rozświetlające, wyrównujące koloryt, samoopalacze, masła regeneracyjne, rajstopy w sprayu);
  • ochronne pomadki do ust;
  • odżywki do włosów (intensywne odżywki do włosów, olejki, eliksiry do włosów, maski do włosów, serum na końcówki do włosów);
  • odżywki do paznokci;
  • maseczki do twarzy.
Wykaz wszystkich produktów objętych promocją powinien w najbliższym czasie pojawić się tutaj. Kiedy? Kto to wie. ;)

Rabat -49% jest naliczany jednorazowo, przy kolejnych zakupach to -40%. Warto więc pójść raz i kupić wszystko w jak najbardziej korzystnych cenach. ;) 


CO WARTO KUPIĆ & CO ZAMIERZAM KUPIĆ? 

PIELĘGNACJA CIAŁA 

Olejek w balsamie Nivea. Bardzo ładnie pachnie i ma fajną konsystencję. Jest świetną opcją na lato, bo szybko się wchłania i przyjemnie nawilża skórę. Nie jest to produkt dla osób z suchą i bardzo suchą skórą, jest zbyt lekki. Cena olejku 18,99 zł/ 200 ml i 22,99 zł/ 400 ml. 

Balsam do ciała odżywczo - ujędrniający Total Nutrifirm Evree przeznaczony do skóry bardzo suchej i pozbawionej jędrności. Ma przyjemny, otulający zapach, lekką konsystencję, dobrze nawilża, szybko się wchłania, ale pozostawia delikatny film. Najlepiej spisuje się przy regularnym stosowaniu. Kosztuje ok. 20 zł, ale nie wiem czy jest dostępny w Rossmannie, bo na ich stronie go nie widać.

Kolejnym balsamem godnym uwagi jest balsam aksamitnie wygładzający Ocean Velvet Evree. To nowość tej marki i stosuję go przez krótki okres czasu, ale naprawdę wygładza i optymalnie nawilża. Skóra jest miękka przez długie godziny. Cena to 24,99 zł/ 400 ml.

Najlepszym produktem do pielęgnacji ciała, jaki udało mi się testować to regenerujące mleczko z syropem z klonu Garnier - uwielbiam! ♥ Natychmiastowo nawilża, wygładza i w dodatku pięknie pachnie. Też nie widzę go na stronach Rossmann, ale wydaje mi się, że na półkach jest obecny. Kosztuje ok. 20 zł/ 400 ml.

→ Regenerujące mleczko Garnier | recenzja
→ Pielęgnacja ciała

Do sztucznego opalania ciała śmiało mogę Ci polecić balsam brązujący Lirene (16,99 zł/ 250 ml), który daje szybki i naturalny efekt. Można stosować go nawet codziennie. Drugą opcją jest brązująca pianka do ciała Bielenda (15,99 zł/ 150 ml). Pianka daje naturalny efekt opalenizny, nie robi plam i smug, efekt utrzymuje się na dłużej.

→ Opalenizna z tubki | Dwa ulubione produkty do opalania w domowym zaciszu

Dla fanek olejków polecam nawilżający dwufazowy olejek Power Fruit Evree, który stosuję do ciała i... włosów, serio. Nakładam go na mokro lub sucho, nie jest typowym olejkiem, nie pozostawia bardzo tłustej warstwy na ciele i nie lepi się. Na włosach wylądował już kilka razy i zawsze wyglądają dobrze. Jeśli zdecydujesz się na ten produkt, to sprawdź go na  swoich włosach.  Kosztuje ok. 20 zł/ 100 ml i też nie widzę go na stronie Rossmann.

Do pielęgnacji ciała nie zamierzam nic kupować, bo mam jeszcze dwa balsamy, masło i olejek do ciała. Być może skuszę się na brązującą piankę Bielenda, bo została mi końcówka. ;) 


PIELĘGNACJA UST

Standardowo polecam peelingi Evree (14,99 zł/ 10 ml), zarówno wersję pomarańczową, jak i poziomkową. Must have dla tych, które stosują matowe szminki czy pomadki.

Dla fanek balsamów w słoiczku - multifunkcyjny balsam Evree (16,99 zł/ 10 ml) o tych samych zapachach. Można je stosować do wszystkiego - na zadrapania, na brwi, na suche łokcie czy kolana, pod oczy.

→ Produkty do ust Evree

Olejki do ust 8w1 Eveline (15,99 zł/ 7 ml) warto wypróbować, są bezbarwne, nabłyszczają usta, nawilżają, regenerują, pięknie pachną, mają SPF 10.

Mój must have to rumiankową pomadkę Alterra (4,99 zł/ 4,8 g), która doskonale nawilża i regeneruje usta.

→ 5 za 10 | pomadka Alterra
→ Kosmetyczni ulubieńcy roku 2016 | pomadka Alterra

Do pielęgnacji ust na pewno skuszę się na pomadkę Alterra. Szkoda, że nie można kupić kilku sztuk, bo zrobiłabym mały zapas. 

PIELĘGNACJA WŁOSÓW

W kwestii pielęgnacji włosów nie mam za wiele do polecenia, bo z odżywek wracam do swoich ulubieńców, czyt. pielęgnacyjna odżywka Olejek z awokado i masło karite Ultra Doux Garnier  (8,99 zł/ 200 ml). Odżywka jest wydajna i moje włosy ją lubią. Lubiłam też odżywkę wzmacniającą z ekstraktem z olejków z owoców Amlii Goodbye Damage (10,99 zł/ 200 ml). Widzę, że zmieniła się szata graficzna, więc nie wiem czy to ta sama dobra odżywka, co była kiedyś. Ostatnią odżywką, którą pewnie większość zna to odżywka pielęgnująca do włosów suchych i łamliwych Nivea Repair (10,99 zł/ 200 ml). Świetnie dociążała moje włosy, ale ich nie obciążała, były wygładzone i błyszczące.

→ Ulubione odżywki do włosów
→ 5 za 10 | odżywka Goodbye Damage Garnier

Jak ja czekałam na promocję produktów do włosów! Aktualnie nie mam żadnej odżywki (:D), więc zamierzam kupić: mleczną odżywkę do włosów cienkich Nivea, nową wersję Goodbye Damage Garnier i być może Repair również marki Nivea. Jeśli masz coś ciekawego do polecenia dla włosów cienkich to chętnie o nich poczytam! ;) Czym zmywać oleje z włosów?


ODŻYWKI DO PAZNOKCI

Teraz kupuję tylko jedną - Maximum Growth Sally Hansen. Mam już drugie opakowanie i planuję kupić kolejną buteleczkę. Odżywka odbudowuje paznokcie, wzmacnia je i powoduje, że szybciej rosną. W dodatku jest bardzo wydajna i kosztuje ok. 25 zł.

→ Odżywka do paznokci Maximum Growth sally Hansen | recenzja


MASECZKI DO TWARZY

Moim zdaniem warto zwrócić uwagę na węglowe maseczki Bielenda (2,49 zł/ 8 g), bo fajnie oczyszczają i matują skórę. Nie zauważyłam różnicy pomiędzy trzema wersjami, które są dostępne. Żelowa maseczka Bielenda (2,99 zł/ 8 g) w kolorze pomarańczowym dobrze sprawdza się pod makijaż dla cery mieszanej i pewnie sprawdzi się dla tłustej.

→ maski Bielenda | węglowe, metaliczne i żelowe

Być może skuszę się na maski w płachcie Garnier, ciekawi mnie też maska "bąblująca" L'Biotica, ale chętnie sprawdzę co mi polecisz! ;)

Wybierasz się do Rossmanna? Co jest na Twojej liście do kupienia? ;)

Buziaki! 

19 komentarzy:

  1. Ja nie zamierzam korzystać z tej promocji - mam duże zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Ja na pewno kupię coś do nawilżania ust, bo niezależnie od pogody są one bardzo suche i spierzchnięte, a każdy balsam czy pomadka kończy się u mnie z prędkością światła ;) Zostawiam obserwację i zapraszam do mnie, na razie mało tam o kosmetykach, ale szykuję wielki post z ulubieńcami wakacji! Pozdrawiam :) http://leena-project.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się online :) kupię coś z nowej serii Garnier Fructis i cos jeszcze, generalnie interesują mnie tylko kosmetyki do ciała i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie skorzystam, mam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do Rossmanna na zakupy się nie wybieram.. ale również bardzo lubię tę odżywkę Sally Hansen :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej się nie wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na balsamy do ciała chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś kupię na pewno, ale listy zakupów nie mam :) Widzę za to, że wykaz produktów objętych promocją już jest dostępny w regulaminie akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejdę się z czystej ciekawości:) na nic specjalnego nie poluję aktualnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieee nawet nie chcę patrzeć, nic mi nie potrzeba, muszę to powtarzać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy moich zapasach raczej nie skorzystam z tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie wybiorę się po maseczki Bielendy:) nie ma to jak nowości za bezcen:)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę wpaść do rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzisiaj poszalałam. Wydałam 200 zł ale usprawniedliwiam się tym, że przecież muszę zrobić jakieś zapasy na studia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja omijam ich szerokim łukiem :P mam zapasy produktów i jakoś na ten moment chcę przestać być chomikiem :D muszę trochę zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywka Olejek z awokado i masło karite Ultra Doux Garnier to hit niejednej z nas;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger