czwartek, sierpnia 24, 2017

Moje zakupy z Rossmann! | -49% na pielęgnacja ciała, odżywki, maseczki do twarzy


Kolejna promocja w Rossmann i kolejne zakupy. Na co się skusiłam podczas tej promocji? ;)

O tym co warto było kupić i na czym polega ta promocja wspomniałam w niedzielnym poście. Jeśli jesteś jeszcze przed zakupami, to serdecznie Cię do niego zapraszam klik.

Mnie skończyło się kilka rzeczy, więc musiałam koniecznie uzupełnić swoją kosmetyczkę. Co wpadło w moje łapki? ;) Same nowości, które wiele z Was polecało! :)


ODŻYWKI DO WŁOSÓW

Kupiłam dobrze mi znaną odżywkę odbudowującą Nivea Repair. Nie miałam jej jeszcze w nowym opakowaniu, więc chętnie przetestuję i sprawdzę czy tylko szata graficzna się zmieniła. Kolejnym zakupem była zachwalana mleczna odżywka Nivea, wybrałam wersję dla włosów cienkich. Ostatnim zakupem w kwestii włosowej jest lekki olejek Isana. Zaczęłam olejować włosy, ale o tym niedługo!


MASECZKI DO TWARZY

Skusiłam się tylko na trzy: japoński weekend Yoskine - składa się z trzech maseczek na noc, maseczkę bionawilżającą Dermika - tej wersji nie miałam, ale inne tej firmy się u mnie sprawdzają, maseczkę nawilżającą Ziaja.


PIELĘGNACJA CIAŁA / ODŻYWKI DO PAZNOKCI / POMADKI

Skusiłam się na balsam brązujący Bielenda Magic Bronze dla jasnej karnacji. Piankę z tej serii lubię, mam nadzieję, że balsam okaże się równie dobry. Do koszyka wpadła mi nowa odżywka do paznokci Bielenda Płynne szkło, o której też było głośno i dwie pomadki: rumiankowa Alterra i klasyczna Bebe. Obie lubię i często kupuję. :)


Tak prezentują się moje zakupy. Ciekawa jestem na co Ty się skusiłaś! ;) Zachęcam do komentowania pod postem. ;)

Buziaki

32 komentarze:

  1. Też wzięłam sobie ten balsam z Bielendy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dzisiaj na zakupach w Ross i wydałam o wiele za dużo niż planowałam :P Najwięcej kupiłam maseczek, nie mam pojęcia kiedy je zużyje, bo mam jeszcze zapas z zakupów sprzed promocji. Też chciałam kupić olejek do włosów z Isany, ale nie mogłam go znaleźć, zbyt wiele jest półek jak na moje nieogarnięte oczy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja początkowo miałam nic nie kupować, ale nie mogłam odmówić gdy wczoraj zadzwoniła siostra z pytaniem co mi kupić :D Więc skusiłam się na 2 maseczki. Z Twoich zakupów najbardziej ciekawią mnie właśnie maseczki, bo większość z nich jest mi nie znana. Znam tylko zieloną z Ziaji - swego czasu bardzo ją lubiłam :) Ale też i odżywka do włosów cienkich z mlecznej serii mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze czekam i się wzbraniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze na nic :P Ale może jutro :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta promocja na szczęście w ogóle nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaak! A jeszcze doszła paczka z zamówieniem internetowym. :D OSZALAŁAM!

      Usuń
  8. ja lecę na zakupki jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic nie kupiłam i raczej nie zanosi się, abym to zmieniła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nic nie potrzebujesz to faktycznie nie ma po co tam iść. :)

      Usuń
  10. Ja jeszcze nie byłam, o by mi się udało dotrzeć do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja do 30 sierpnia, więc może zdążysz! :)

      Usuń
  11. Ja nie byłam i się nie wybieram :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka jest super z Nivea :-) Ja tym razem nie zrobiłam żadnych zakupów na promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie wleciala pomadka z alterry, peeling lirene i zel aloesowy skin79:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było żelu aloesowego, szkoda, bo cenowo wychodził świetnie! ;)

      Usuń
  14. Ja na nic się tym razem nie skusiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jestem ciekawa tego olejku z Isany

    OdpowiedzUsuń
  16. też się skusiłam na hairmilk z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger