wtorek, września 12, 2017

Tonik nawilżający Arkana | Hydrospheric Therapy PRO


Tonik - zwykła woda, czy jednak coś więcej? Zapraszam na recenzję produktu polskiej marki Arkana. ;)

Wiele słyszałam i czytałam o tym, że dziewczyny nie używają toników, bo nie widzą żadnych efektów. Faktycznie, u mnie też tak bywało, czasem nie widziałam różnicy pomiędzy "tonikiem", a wodą. Jednak już przez prawie rok, tonik jest stałym bywalcem w mojej kosmetyczce. Jest ostatnim etapem oczyszczania skóry. Przypomnę, że mam skórę mieszaną, odwodnioną.

Etapy oczyszczania mojej skóry

wstępny demakijaż płynem micelarnym 
↓ 
oczyszczanie olejkiem/ żelem/ płynem
tonik

O moim ulubieńcu już pisałam, jest nim nawilżający tonik - mgiełka Vianek, lubię też tonik Evree. Dziś pora na kolejnego ulubieńca.


Tonik Arkana należy do serii produktów silnie i długotrwale nawilżających. W skład tej serii Hydrospheric Therapy wchodzą: nawilżający krem oczyszczający, tonik nawilżający, krem nawilżający, krem intensywnie nawilżający, nawilżający krem na okolice oczu i maska głęboko nawilżająca. 

Zachęcam Cię do sprawdzenia strony Arkana, ponieważ tam klikając w zakładkę PROBLEM można wybrać problemem z jakim się zmagamy i dowiedzieć się jakie produkty są odpowiednie do pielęgnacji. Jest to duże ułatwienie, tak samo jak fakt, że po wejściu na stronę możemy skonsultować się z osobą, która udzieli nam odpowiedzi na wszystkie pytania

TONIK NAWILŻAJĄCY 

Tonik ma za zadanie błyskawicznie nawilżyć skórę i przywrócić odpowiedni odczyn pH skóry. Ma być doskonałą bazą pod krem i łagodząco - relaksującym kompresem na oczy. 

Tonik znajduje się w białej butelce o pojemności 200 ml, ma niebieski kolor i ładny zapach - słodkocytrusowy. Tonik należy wylać na wacik i delikatnie przetrzeć skórę. Ja czasem wylewam go na dłoń i wciskam w skórę. Wtedy mam pewność, że składniki aktywne → hydra Synol ™ doi reguluje poziom nawilżenia, wzmacnia barierę ochronną skóry; glycohyal LW łatwo wnika w głąb skóry, działa we wszystkich warstwach skóry, błyskawicznie nawilża, długotrwały efekt; gliceryna roślinna wiąże wodę  chłonie moja skóra, a nie wacik. 

AQUA, GLYCERIN, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, POLYGLYCERYL-4 CAPRATE, ISOSORBIDE DICAPRYLATE,  PANTHENOL, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, POTASSIUM SORBATE,  HYDROLYZED GLYCOSAMINOGLYCANS, SODIUM BENZOATE, HYALURONIC ACID, CITRIC ACID, CI 42090,  PARFUM, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOLI

Tonik świetnie niweluje uczucie ściągnięcia, błyskawicznie nawilża i odświeża skórę. Stosuję go codziennie wieczorem, często też rano. Skóra po użyciu jest przyjemnie napięta i elastyczna. Jest świetnie przygotowana na przyjęcie serum czy kremu. Tonik nie podrażnia okolic oczu. Po ciężkim i długim dniu, nasączam waciki tonikiem i przykładam na zamknięte powieki. Trzymam tak kilka chwil i nakładam lekki krem pod oczy i na powieki. Tonik jest bardzo wydajny, a kosztuje 25 zł. 

Tonik pozytywnie mnie zaskoczył i zastanawiam się jak sprawdziłby się nad kremem nawilżającym czy maską. Jestem ciekawa czy produkty tej marki goszczą w Twojej łazience? Jaki jest Twój ulubiony tonik? 

Buziaki! 

12 komentarzy:

  1. Kompletnie nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zapoznać, bo ciekawe produkty mają z tego co czytałam. ;)

      Usuń
  2. Czytałam kilka razy o ich produktach, choć nigdy jakoś nie sięgałam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie znam tej marki, ale niedługo będę rozglądać się za dobrym peelingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc jeszcze chyba ulubionego toniku nie mam, ale używam systematycznie :) w moim przekonaniu jest to ważny element pielęgnacji. Twojego nie miałam ale jak wykończe obecny to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic od nich. Ale ja najbardziej lubię wodę różaną z Shamasa 😜

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy ich produktów, ale tonik kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już styczność z tą marką i bardzo dobrze wspominam tę przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce wcześniej! Twoje recenzja zachęca do bliższego zapoznania się z produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale tonik brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger