sobota, sierpnia 20, 2016

Mademoiselle Raspberry | malinowy żel pod prysznic, Isana


Żel pod prysznic to produkt, na który nie wydaję dużo pieniędzy. Ma myć i tyle. Na pewno, gdybym miała problemy ze skórą zwracałabym na to większą uwagę, ale na nią nie narzekam, więc próbuję różnych produktów. Kupuję te produkty, które zachwycą mnie swoją szatą graficzną (cena też nie może być wygórowana). :) Tak było i z tym produktem - malinowy żel pod prysznic Isana musiał być mój, bo jest malinowy!


Żel Isana mieści się w dużej butli, ma 500 ml. Ma uroczą etykietę, ładnie prezentuje się w łazience. Konsystencja jest lejąca, przez co produkt jest bardzo niewydajny. Używam go do mycia całego ciała, jak i dolewam do wanny, aby stworzyć pianę - wystarczy niewielka ilość. Jako żel tworzy delikatną piankę. Dobrze myje, przy czym nie podrażnia skóry (!).


Zapach jest piękny! Słodka malina z dodatkiem orzeźwiającej, świeżej nuty cytrusowej. Utrzymuje się na skórze przez kilka godzin po umyciu. To będzie zapach tegorocznego lata!

Znacie ten produkt? Ja jestem ciekawa balsamu o tym zapachu, na pewno go wypróbuję! A Wy jakie zapachy pod prysznic wybieracie latem? 

Buziaki

21 komentarzy:

  1. dla samych malinek jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam go ostatnio kupić, ale nie było go w moim Rossmannie - może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też go nie było przez jakiś czas. Mam nadzieję, że uda Ci się go dostać. :)

      Usuń
  3. Widziałam i już prawie miałam w koszyku, ale muszę najpierw zużyć śmierdziele, które mam w domu. Niektóre żele pod prysznic są fatalne, ale zużyć trzeba.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno takiego kończyłam... Masakra. :D Powodzenia!

      Usuń
  4. Kusi mnie, chociaż ostatnio miałam żel malinowy tyle, że z innej firmy i pod koniec mi się już nudził :D Ale pewnie kiedyś się skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam go jeszcze.. Chętnie się skuszę, zapach stworzony dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam balsam z tej serii i jestem zakochana w jego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam żel i balsam, uwielbiammmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mni jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wąchałabym:D ale za niewydajność nie wiem na ile by mi starczył;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie zakochałabym się w tym zapachu :) Obecnie mam duży zapas żeli, więc nie kupuję nowych, ale markę Isana wspominam bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger