piątek, stycznia 01, 2016

☆ KOSMETYCZNE PODSUMOWANIE ROKU 2015 ☆

Jak spędziliście sylwestra? Na imprezie czy spokojnie w domu? ;) 

Dziś 1 stycznia 2016 roku, zatem zapraszam Was na kosmetyczne podsumowanie minionego roku, czyt. największe perełki minionego roku, które sprawdziły się przez dłuższy czas. Od razu mówię, że nie kupuję 10 podkładów, 5 róży i 8 rozświetlaczy, bo mam bloga i chcę je zrecenzować. Piszę o produktach, które ja używam i kupuję, gdy się skończą.

W Ł O S Y
  • szampon do włosów
Po wypróbowaniu wielu szamponów do włosów postanowiłam na Pantene Pro-V. Został on polecony przez moją ulubioną youtuberkę (Justyna z Loveandgreatshoes). Jest to strzał w 10. Włosy są na długo świeże, sypkie, nie trzeba używać odżywki, nie plączą się. Ogólnie jakoś dobrze wyglądają.
  • odżywka do włosów
Jeśli chodzi o odżywkę to idę za tłumem. Był szał na pomarańczowe odżywki Garniera Goodbye Damage, wypróbowałam i sprawdziła się. Zasługuje na pojawieniu się w tym poście. Włosy są miękkie, łatwo się rozczesują i zdrowo wyglądają.

T W A R Z 
  • płyny micelarny & płyn dwufazowy 
W tej kwestii nic się nie zmieniło - do demakijażu stosuję płyny micelarne. Hit chyba wszystkich... Garnier 3w1 (wersja różowa). Drugi świetny płyn to Bielenda. Oba mają po 400 ml i są bardzo wydajne i delikatne. Do oczu świetny płyn dwufazowy z Yves Rocher, nie podrażnia okolic oczu, a to co na nich się znajduje bez problemu rozpuszcza.

  • kremy do twarzy
W ciągu całego roku wpadłam na 3 dobre kremy: Oillan Multi-lipidowy krem (bardzo dobry na noc dla suchej, normalnej skóry), Pharmaceris Lekki krem głęboko nawilżający SPF 20 (nawilża, nadaje się pod makijaż i chroni naszą skórę) i Ducray Keracnyl (na dzień i na wieczór, bardzo dobrze nawilża i też nadaje się pod makijaż. Najlepiej kupić go online). 

K O S M E T Y K I    K O L O R O W E 
  • pudry
Dwa pudry z Manhattanu trzymały w ryzach mój makijaż w tym roku. Oba dobrze matują. Trzeba z nimi uważać, gdy nałożymy za dużo będą widoczne na twarzy (jak każde pudry). Obecnie wolę 2in1 powder&make up, z racji tego, że ma żółty odcień. Soft compact powder mam w kolorze transparent i on pogłębia odcień podkładu, który używam.
  • żel do brwi
Pod koniec tego roku nastąpił przełom i zaczęłam stosować produkt do podkreślenia moich brwi. Kilka prób użycia kredki wyszły marnie, dlatego zdecydowałam się na żel do brwi marki Eveline. I to jest produkt dla osób, które rozpoczynają zabawę z brwiami. Tym sobie krzywdy nie zrobicie aż tak dużej. Najlepiej przeciągnąć szczoteczką raz czy dwa po włoskach, żeby nie wyszły zbyt mocne.

  • podkład
Rimmel Lasting Finish. Używałam przez około pół roku i byłam z niego zadowolona - dobrze się utrzymywał, nie wyglądał płasko na twarzy, no ale kolor... Tony różowe nie są dla mnie. Teraz testuję wersję Nude.
  • maskary
Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie i Maybelline Illegal Length. Oba dają efekt naturalnych rzęs i to mi się w nich podoba. W dodatku się nie osypują i długo są świeże.

  • lakiery do paznokci
Nie odpryskują, dobrze się trzymają tylko te nieszczęsne końcówki szybko się ścierają. Macie jakiś top coat, który sobie z tym poradzi? Dajcie znać. ;)

Z A P A C H

Moment de Bonheeur Yves Rocher - piękny zapach, ale szkoda, że nie tworzy wokół nas chmury zapachowej. Lubię jak czuć jakie mam perfumy, a w tym przypadku musiałabym się psikać co chwilę.
[Nuta głowy: zielona, świeża Nuta serca: kwiatowa, z różą stulistną z Grasse, najwspanialszą z róż, w roli głównej Nuta głębi: drzewna - paczula, cedr]

P R Z Y B O R Y 

W tym roku zainwestowałam i mam najlepszą szczotkę pod słońcem i pędzle. Tangle Teezer polecam każdemu, tak samo jak pędzle z Ecotools. Są miękkie, podczas użytkowania nic się z nimi nie robi, włosie nie wypada i zachowują ten sam kształt.

Podzielcie się swoimi perełkami tego roku. :) 

Buziaki

7 komentarzy:

  1. Z pewnością wypróbuję tą odżywkę Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę spróbować ten kem pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon z Pantene kieydś używałam i byłam baardzo zadowolona. :)
    Micel z Garniera to mój ulubieniec i nie zamierzam go zmieniać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TT to mój ulubieniec od prawie 2 lat. Teraz poznaję się ze szczotką z dzika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również posiadam TT jest świetny :) Po za tym nic z tych rzeczy nie miałam, a ciekawa jestem pudru z Manhattana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą odzywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger