niedziela, kwietnia 07, 2013

Menu do włosów

Włosy, jak widziałyście mam dosyć długie, nawet po ostatnim podcięciu zniszczonych końcówek. Niestety końce są jeszcze rozdwojone i będę musiała jeszcze trochę ściąć. :( 






Myję je co 2 dni, czyli 3 razy w tygodniu.

O szamponach, które używam pewnie już wiele razy czytałyście, a jak nie to zapraszam do etykiety włosy, aktualnie używam Garnier Fructis i jest całkiem w porządku, ale jeszcze trochę go poużywam.  

Poniedziałek: włosy myję szamponem Garnier Fructis, nakładam maskę L'biotica Biovax do włosów suchych i zniszczonych, trzymam ok. 15 min i spłukuję. Po wytarciu ręcznikiem używam jeszcze odżywkę wzmacniająco - regenerującą Radical. 

Środa: włosy myję szamponem Garnier Fructis, nakładam odżywkę Nivea do włosów łamliwych, rozdwajających się lub długich (mam takie), później wcieram odżywkę Radical.

Sobota: wcieram trochę olejku rycynowego we włosy i w końce (czasem zwykły krem Bambino lub Nivea), myję porządnie włosy Garnier Ultra Doux (Fructis nie zmywa oleju) i wcieram odżywkę Radical.

Odżywkę lub szampon spłukuję letnią wodą.

Po każdym umyciu włosów, gdy są lekko wilgotne stosuję żel Loczek lub piankę, ale obecnie nie mam.
Przed kręceniem włosów lokówką używam spray ochronny Dove, po tym pryskam lakierem Taft. 

Na zdjęciu zagościła jeszcze odżywka z Ziaji, użyłam dopiero raz. Można ją używać bez spłukiwania lub spłukać po kilku minutach. 


środkowe zdjęcie najbardziej oddaje mój kolor włosów :P
włosy po warkoczu.


Jak wygląda Wasza pielęgnacja włosów? Może używacie tych produktów co ja? Jakie Wasze wrażenia? 


Buziaki

17 komentarzy:

  1. długie! ja używam sporo rzeczy, jutro u mnie aktualizacja włosowa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym mieć już taką długość! :D Rośnijcie włoski, rośnijcie!
    Powodzenia w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcieranie kremu Bambino lub Nivea coś daje? Zaciekawiłaś mnie bo nie słyszałam o tym wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawdza się u Ciebie wcieranie kremów w końcówki włosów? Osobiście chyba bałabym się przesuszenia po takim zabiegu dlatego jestem ciekawa efektów u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogate menu :) Z tych produktów znam tylko odżywkę Nivea Long Repair - bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jesli wlosy sa zniszczone lepiej podciac

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tego wszystkie używam jedynie rycyny i kremu na końce z Nivea.

    Masz podobne do moich fale po warkoczach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest zupełnie inny zestaw :)
    Chwilowo testuje Ives Rocher z olejkiem jojoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja pielęgnacja jest podobna. ;) Ja mam włosy naturalnie proste (z czego jestem bardzo zadowolona). Używam kilka szamponów ( w zależności od dnia) + odżywkę z nivea long repair. I oczywiście do tego serum lub jedwab na zniszczone końcówki. Czasami korzystam z suchych szamponów. ;) Chyba to wszystko. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tą maskę i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, że ostatnio się nie udzielam pod postami, ale to wszystko przez brak czasu, wpadnę tylko tu na minutkę, poczytam i tyle, ale postaram się poprawić!
    Ja już długi czas walczę z moimi włosami, które za nic w świecie nie chcą się zregenerować. Po tym jak wydałam masę kasy na różne odżywki itp. przestałam z nimi cokolwiek robić, po prostu szkoda mi kasy, skoro i tak nie widać efektu. Teraz używam tylko szamponów z Garnier i odżywki z Biedronki, bo dużo łatwiej mi się rozczesują po niej włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też tylko szampon+odżywka, teraz przez bloga zaczęłam kupować maski etc, co wiąże się z większymi kosztami. Mam nadzieję, że chociaż efekt będzie zadowalający. :)

      Usuń
  12. widać, że dbasz o włosy :) ja też chyba będę musiała je niedługo troszkę podciąć ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również myję włosy co drugi dzień. Kiedyś miałam tą odżywkę z Nivea, teraz skończyłam używać maskę Elseve i prawdę mówiąc przede mną wizyta w Rossmannie i wybór nowego preparatu do włosów. Zależy mi na tym aby ułatwiał rozczesywanie, nadawał połysk, odbudowywał i ochraniał włosy. Zobaczymy co tym razem wpadnie w moje ręce. Twoja lista produktów do pielęgnacji włosów jest bardzo długa. Nigdy nie poświęcałam aż tylu produktów w jednym czasie do mycia swoich;p Miejmy nadzieję, że te zabiegi pomogą Ci w uzyskaniu i utrzymaniu zdrowego wyglądu Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam Radicala, ale w ampułkach do wcierania - rosły baby hair.
    Reszty nie używam, czasem podkradam mamie lakier :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger