poniedziałek, lipca 10, 2017

Ulubieńcy czerwca | peeling do ciała, twarzy i ust & płyn micelarny


Już prawie pół miesiąca lipca, a u mnie dopiero ulubieńcy czerwca! Bez zbędnego owijania, zapraszam! ;)


PEELING DO UST EVREE 

Uwielbiam te dwa cukiereczki, zarówno wersję pomarańczową, jak i poziomkową. Umilają mi każdą wieczorną pielęgnację. Odpowiednio ścierają martwy naskórek, zostawiają usta wygładzone. Żadna pomadka już nie podkreśla moich suchych skórek. ;) Pisałam niedawno na ich temat, więc odsyłam do recenzji.
ok. 15 zł (aktualnie w promocji w Rossmann 10,49 zł)

→ Produkty do pielęgnacji ust Evree | Peeling & multifunkcyjny balsam

Skład [poziomkowy peeling do ust]: Sucrose, Cicinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Copernicia Cerifera Cera, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Lanolin, Beta Vulgaris Extract, Maltodextrin, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate, Rosmarinus Officinalis Extract. Mangifera Indica Seed Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Gardenia Taitensis Flower Extract, Tocopherol (mixed), Beta- Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Parfum.


HIALURONOWY PŁYN MICELARNY EVELINE 

Tym razem mam płyn micelarny dla skóry bardzo wrażliwej i suchej. Dla mojej skóry okazał się jeszcze lepszy niż niebieska wersja (link na dole). Jest bardzo delikatny, nie podrażnia. Bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem twarzy, oczu gorzej (ale nie jest najgorzej! :)). Stosowałam go również jako tonik do porannej pielęgnacji twarzy. Zostawia twarz przyjemnie nawilżoną i ukojoną. Bardzo lubię i polecam! Ja na pewno będę do niego wracać.
ok. 17 zł (aktualnie w promocji w Rossmann 12,99)

→ Oczyszczający płyn micelarny Eveline Facemed+

Skład: Aqua (Water), PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Propanediol, Glycereth-26, Panthenol, Propylene Glycol, Cucumis Sativus Fruit Extract, Allantoin, Cetrimonium Bromide, Disodium EDTA, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Glucose, Glycerin, Hydrolyzed Algin, Zinc Sulfate, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Pentylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide.

PEELING DO TWARZY NACOMI

Inaczej domowa mikrodermobrazja. Kupiłam dla mamy, ale nie mogłam się oprzeć, aby go nie użyć. Zakochałam się od pierwszego użycia. Peeling ma kremową konsystencję i mnóstwo maleńkich drobinek, które zapewniają delikatne oczyszczenie. Skóra jest wyraźnie wygładzona, dzięki zawartemu olejowi ze słodkich migdałów. Peeling należy nałożyć na skórę twarzy i masować przez ok. 5 min.. Dodatkową zaletą peelingu jest jego zapach - borówkowy! ♥
ok. 25 zł

Skład: Aqua, Alumina, Persea Gratissima Avocado Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Vaccnium Myrtillus Fruit Extract, Rosa Moschata Oil, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Cl 14720, Cl 42090. 
→ Te promocje mnie wykończą! Haul


PEELING DO CIAŁA BIOLOVE

Rzadko kupuję peelingi do ciała, jestem fanką tych kawowych, które robię sama w domu. Jednak skusiłam się na truskawkową wersję peelingu polskiej marki Biolove i nie żałuję! To małe opakowanie (100 ml) jest dość wydajne. Peeling z olejem arganowym i nasionami truskawki jest delikatny, ale jak skuteczny. Peeling cukrowy bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek, wygładza skórę i nawilża. Zostawia delikatną warstwę, która mi odpowiada (nie muszę już balsamować ciała). Kosmetyki Biolove dostępne w drogerii internetowej Kontigo.
ok. 20 zł

Skład: Sucrose, Butyrospermum Parkii Butter, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Fragaria Vesca Seed 

Poprzedni post ➤ Poziomki czy pomarańcze? Produkty do ust marki Evree

Jestem ciekawa czy znasz coś z mojej czwórki ulubionych produktów i jacy są Twoi ulubieńcy miesiąca. :) 

Buziaki! 

53 komentarze:

  1. Mam straszną ochotę na ten truskawkowy peeling z Biolove :D dzisiaj skusiłam się na borówkową mgiełkę i balsam do ciała od nich, ale na pewno wypróbuje też inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest super! :) Z Biolove mam jeszcze mus do ciała o zapachu maliny. ♥ Też mam zamiar wypróbować innych produktów. ;-)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego peelingu do ciała ;) ma świetne opakowanie i ciekawe jak sprawdziłby się u mnie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania produktów Biolove są spoko. :) Chociaż ten peeling mogłabym mieć w większej pojemności. :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawia mnie kosmetyki marki Nacomi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt jest wart wypróbowania. Ja na swojej liście mam jeszcze inne produkty, które MUSZĘ mieć. :D

      Usuń
  4. Mam peeling do ust i bardzo go lubię :) Bardzo ciekawie wygląda peeling do twarzy i ciała, szczerze mówiąc jeszcze nic nie miałam z tych firm ale bardzo kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować ten peeling do twarzy z Nacomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki do ust evree kuszą mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling do ust Evree polubiłam. Mam wersję poziomkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłam się akurat na micel Eveline, ale czeka w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko peeling Nacomi, ale resztą produktów jestem zainteresowana i kiedyś pewnie je kupię?

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling wydaje się bardzo ciekawy... 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę koniecznie kupić te peelingi do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś miałam kupić jeden taki piling do ust są na promocji za 10 zł, ale stwierdziłam, że szkoda mi kasy. Tym bardziej , mi nie potrzebny, bo ostatnio zrobiłam swój na bazie cukru, oleju rycynowego, wit A i E, więc bez sensu kupować. Ogólnie od dłuższego czasu robię swoje toniki, kremów nie używam, pilingi też robię swoje. Świetna sprawa. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno! Ale czasem można wypróbować coś innego :)

      Usuń
  13. Peeling do ust i balsam do ust evree mam ale oba jeszcze czekają na moją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Scrub do ust muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie musze kupić z Evree peeling do ust ;) Ciągle słyszę jaki on świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę się przekonać do zrobienia swojego peelingu, obawiam się że wyszło by jakieś badziewie :P. Zapach truskawki musi być piękny :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś spróbować! Jak za pierwszym razem nie wyjdzie, to za drugim na pewno. :)

      Usuń
    2. Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz. I nie ma nic prostszego niż zrobienie własnego piling. Wystarczy cukier olej rycynowy bądź jaki kolwiek ja dodaje jeszcze cynamon. No kurczę prościzna, musisz spróbować i uwierz tego nie da się zepsuć.

      Usuń
    3. O tak, można z nim eksperymentować na wiele sposobów. :)

      Usuń
  17. Peeling do twarzy bardzo mnie korci :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ta truskawka mnie strasznie pociąga:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie kiedyś poznam osobiście Twoich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie skusiłabym się na coś z Biolove. Mają świetne warianty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też wypróbowałabym najchętniej wszystkie zapachy. :)

      Usuń
  21. Peeling do twarzy od Nacomi bardzo mnie zainteresował, ale niestety ma taki skład, że nie mogłabym stosować go do regularnego oczyszczania. Mimo wszystko raz na jakiś czas takie olejowy peeling mógłby fajnie wpłynąć na moją cerę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z nacomi miałam peeling kawowy i nie przypał mi za bardzo do gustu :( jestem ciekawa jak wypadłby borówkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile już się nasłuchałam o kosmetykach Biolove - wszędzie teraz są :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Same ciekawe produkty, ale mam wielką ochotę w końcu wypróbować coś z Biolove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często są fajne promocje w Kontigo, więc warto śledzić. :)

      Usuń
  25. Wszystkie produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe produkty, najbardziej zainteresowął mnie peeling :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem sobie można urozmaicić. :P Tym bardziej, że jest tak wiele wariantów zapachowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawie wyglada ten peeling :) pozdrawiam, obserwuje i zapraszam! tysiatestuje.blogspot.de :):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na mojej liście jest peeling Nacomi i Biolove, ale kurcze najlepiej się u mnie sprawdza kawowy więc non stop mi się wydaje, że to zbędny wydatek...Ale z drugiej strony czasami warto wypróbować coś nowego, no nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Ja zawsze robiłam kawowy peeling i dopiero teraz po kilku latach skusiłam się na coś innego. ;)

      Usuń
  30. Kusi mnie ten peeling z Evree i to bardzo :) Konkretnie pomarańczowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Peeling do ciała bardzo kuszący. Do ust nigdy żadnego nie miałam, a z Nacomi mam wersję dla cery tłustek i uwielbiam :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post i świetne produkty :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger