niedziela, września 25, 2016

Nawilżający peeling & intensywnie nawilżająca maseczka do twarzy Yves Rocher Hydra Vegetal


Uwielbiam peelingi i maseczki do twarzy. Dzięki nim skóra jest odpowiednio oczyszczona i nawilżona, lepiej wygląda też makijaż. Jeśli lubisz delikatne ale skuteczne oczyszczanie twarzy to dziś post dla Ciebie. :)



Te produkty w mojej łazience czekały sporo na pierwsze użycie. W swojej kolekcji miałam serum i krem nawilżający z tej serii.

Dziś o maseczce i peelingu z tej samej serii. Oba produkty znajdują się w takich samych tubkach o pojemności 75 ml, zamykają się na klik, różnią się jedynie szatą graficzną. Oba mają taki sam zapach charakteryzujący tę linię kosmetyków. Jest to świeży zapach przyjemny dla nosa.



Maseczka intensywnie nawilżająca 
Producent opisuje ją jako maseczkę lekką, a świeża konsystencja ma zapewnić dogłębne nawilżenie skóry, ma być również świeża i promienna. Trzymać 5 min. Maseczkę trzymałam 5-10 min. Na początku lekko piecze. Lekka, żelowa konsystencja szybko wchłaniała się w skórę, zostawiając lepki film, który należy usunąć. Usuwałam wodą, suchym wacikiem - efekt ten sam. Bardzo słabe nawilżenie, które utrzymuje się kilka godzin po aplikacji. Maseczki robię najczęściej wieczorem, to rano nie czuć, że cokolwiek nakładałam na twarz.
ok. 40 zł


Nawilżający peeling do twarzy 
Peeling jest całkowitym odmieńcem. Ma on delikatnie złuszczyć martwe komórki naskórka. Skóra ma być doskonale oczyszczona, gładka i odzyskuje naturalny blask. Konsystencja żelu, który zawiera drobinki z bambusa. Peeling jest drobnoziarnisty, ma dużo drobinek, które nie są zbyt ostre. Efekt: przyjemnie gładka skóra, oczyszczona, wygładzona, zmatowiona i odświeżona. Peeling jest delikatny dla skóry, nie podrażnia jej. W nazwie jest nawilżający, ale tylko w nazwie. Nie oczekiwałam, że będzie nawilżał, bo jest to tylko peeling, który na skórze jest przez chwilę, a później spłukany jest obficie wodą. Plusem jest to, że skóra nie jest wysuszona.
Cena, ok. 35 zł

Produkty Yves Rocher są dość drogie, ale bardzo często można spotkać je w promocji. Jak widać nie wszystkie się u mnie spisały - z dwóch produktów jestem bardzo zadowolona, z dwóch wcale.

Znacie te produkty? Kupujecie/zamawiacie w Yves Rocher? Co polecacie?

Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Fajnie, że nie wysusza skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy kocham szampony. Produkty do twarzy miałam w próbkach i nie są dla mnie :( A szkoda, bo składy mają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden szampon, ale już nie pamiętam jak się sprawdzał. :)

      Usuń
  3. Nie kuszą mi jakoś ich produkty, jedynie żele pod prysznic mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele są super. Miałam o zapachu konwalii - wymiatał, zapach utrzymywał się nawet po kąpieli. ♥

      Usuń
  4. A dopiero co pani w YR namawiała mnie na tę maseczkę nawilżającą - dobrze, że się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Ale nie ma pewności jak spisałaby się u Ciebie. :)

      Usuń
  5. Miałam próbki ten nawilżajacej maseczki, ale nie zrobiła u mnie furory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka dostała oba te produkty w prezencie i niestety nie jest zbytnio z nich zadowolona... tym bardziej szkoda, że są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że dostała je w prezencie. :) Faktycznie te produkty kosztują więcej, ale mają lepszy skład.

      Usuń
  7. mam gdzieś próbki, ale jeszcze nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak się sprawdzą u Ciebie. Już po pierwszym użyciu można coś wywnioskować. :)

      Usuń
  8. maseczki i peelingu z YR nie miałam nigdy, natomiast uwielbiam żele bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, napisałabyś kiedyś o kosmetykach GAL? Widziałam u kilku blogerek testy i wszystkie niemal jednym głosem mówiły, że super. Ja też testowałam sobie ich krem z wiesiołka i całkiem dobrze nawilża, jednak jestem ciekawa innych produktów z tej serii. Podobno w internecie można te kosmetyki najtaniej zamówić w Aptece Pod Smokiem, ale jeszcze nie sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja nawet nie wiem co to są za kosmetyki. :) Nie widziałam ich nigdzie. Rozejrzę się. :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger