piątek, czerwca 03, 2016

Ulubione kosmetyki w maju ♥ | Catrice, Eveline, L'Oreal, Oillan, Rimmel, Wibo

Podczas promocji w Rossmanie zakupiłam kilka nowych produktów, a również wróciłam do starych ulubieńców. Co polubiłam w tym miesiącu? Sami zobaczcie :)


1/ Podkład Rimmel Lasting Finish 100 Ivory 
Podkład jest w jasnym kolorze, ładnie się stapia, kryje średnio, dość dobrze się utrzymuje na twarzy. Szkoda, że nie jest bardziej matujący.
ok. 25 zł
odcień 100 i 200, porównanie

2/ Ekskluzywny korektor rozświetlający, Wibo Delux Brightener
Kolor jest tylko w jednym kolorze, ma różowe tony, chociaż nie jest to aż tak bardzo widoczne i wcale mi to nie przeszkadza. Ładnie wygląda pod oczami, krycie ma średnie, rozświetlenie również średnie. Jest lekki, nie wchodzi w zmarszczki, za to go lubię. ;)
ok. 15 zł


3/ Tusz do rzęs, L'Oreal Volume Million Lashes So Couture 
Super rozdziela, podkreśla, jest bardzo czarny, lekko wydłuża, pogrubia i podkręca. Rewelka.
ok. 60 zł


4/ Paletka cieni, Catrice Absolute Eye Colour
Po raz pierwszy paletka wpadła w moje ręce. Była w BeGlossy, z czego jestem bardzo zadowolona. Paletka nie jest mocno napigmentowana (poza cieniem bordowośliwkowym). Na powiece połączenie wygląda bardzo świeżo, lekko i wiosennie.
Zazwyczaj używam lekko różowego cienia na całą powiekę, kącik zewnętrzny lekko podkreślam bordowośliwkowym, a na to stosuję brąz z drobinkami. Do tego rzęsy wytuszowane maskarą L'Oreal i jest czad. :)
ok. 20 zł


5/ Hydro-aktywny krem do twarzy, Oillan
Stosuję go na noc i nie mam problemu z żadnymi suchymi skórkami. Skóra jest nawilżona, ukojona, miękka. Efekt utrzymuje się do rana.
ok. 20 zł

6/ Multi kolagenowy regenerujący krem pod oczy, Eveline Collagen Booster z efektem Blur 
Efekty, o których pisze producent, jakie miałyby być po używaniu tego kremu są bardzo przesadzone :D BARDZO. Ale krem dobrze się spisuje, wygładza, nawilża, poradził sobie nawet, gdy miałam problem z przesuszoną okolicą w tym miejscu. Jednak wielki minus - okropnie piecze, gdy dostanie się do woreczka spojówkowego. Trzeba z tym uważać.
ok. 20 zł

Znacie te produkty? Jakie kosmetyki polubiłyście w tym miesiącu?

Buziaki 

5 komentarzy:

  1. Mam puder Lasting Finish i jest dla mnie genialny :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mocno polubiłam ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz znam doskonale, kilka dobrych opakowan juz za mna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam jeszcze przyjemności testować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger