wtorek, marca 07, 2017

Denko: pielęgnacja twarzy i włosów


Z końcem miesiąca, czas na podsumowanie. Kilka dni temu pokazywałam zakupy, jakie poczyniłam w całym miesiącu lutym. Dziś pora na zdenkowane produkty. ;)

→ Nowości lutego


TWARZ

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom, Ziaja
Pasta już dobrze każdemu znana. Lubię ten produkt, co jakiś czas do niego wracam. Jest to dość mocny peeling, który wykonuję zazwyczaj raz w tygodniu. Polecam ją dla osób z tłustą lub mieszaną cerą. Dobrze oczyszcza i wygładza. Nakładam na całą twarz lub na strefę T (mam mieszaną cerę).
ok. 8 zł

→ Liście manuka Ziaja

Intensywnie nawilżający krem na noc, Vianek
Kupiłam z czystej ciekawości, wszędzie zachwala była seria nawilżająca. Jak dla mnie, krem jest za lekki na noc, dobry na dzień. Krem nawilża, nie pozostawia filmu, makijaż się na nim nie roluje. Z tej serii bardzo polubiłam się z tonikiem do twarzy. :)
ok. 28 zł

→ Intensywnie nawilżający krem na noc & tonik-mgiełka do twarzy Vianek

Olej z pestek winogron, Nacomi
Stosowałam na różne sposoby - do twarzy, ciała i na włosy. Dość dobrze spisywał się do nawilżania (wilgotnej) skóry, ale dla moich (raczej) wysokoporowatych włosów kompletnie się nie sprawdził.
ok. 15 zł

Żel micelarny do demakijażu, AA
Żel jak żel. Stosowałam go normalnie jako żel z wodą lub wylewałam na wacik. Z makijażem twarzy nie miał problemu, ale nie do końca radził sobie z maskarą, zostawiał pandę. Był w cenie na do widzenia, więc pewnie już go nie znajdziecie.
ok. 10 zł

→ Skuteczny demakijaż


WŁOSY

Pantene Pro-V Aqua Light
Najlepszy szampon, ever! Uwielbiam go. Włosy po nim są dobrze oczyszczone, pachnące i dobrze wyglądają.
ok. 10 zł/ 250 ml

→ Ulubieńcy września 2015
→ Wszystko o włosach
→ Ulubione kosmetyki w 2015

Odżywka przywracająca blask z wyciągiem z nagietka, Yves Rocher

Odżywka ma bardzo przyjemny zapach. Dzięki niej bez problemu można rozczesać włosy, są po niej miękkie. Wg producenta włosy mają lśnić i emanować pięknem - co do tego mam pewnie zastrzeżenia, bo blask wcale nie jest tak widoczny nawet przy regularnym stosowaniu.
ok. 14 zł

Kuracja do włosów na gorąco, Oriflame
Ciekawy produkt, dzięki któremu włosy były ładnie. Były lejące, pachnące, dobrze się rozczesywały i wyglądały na nawilżone.
ok. 6 zł/ szt



Próbki, próbeczki, maseczki

x szampon Pure Care Dove - szampon, który nie sprawił na moich włosach efektu wow, ale użyłam go tylko raz.

x oczyszczająca maska węglowa, Bielenda - fajna maseczka, która dobrze oczyszcza. Często stosuję ją tylko na strefę T. 

x łagodzący krem pod oczy, Sylveco - ten produkt mnie zainteresował. Próbka wystarczyła na tydzień stosowania. Czy miałyście ten krem? Koniecznie dajcie znać na dole. ;)

x zestaw Good Cera, Holika Holika - cudowny duet. Cera była nawilżona, przyjemna w dotyku i taka.... fajna. :P Szkoda, że produkty w pełnowymiarowych opakowaniach są tak drogie. :(

x krem do rąk, Indigo - piękny, słodki zapach, który utrzymywał się długo. Nawilżenie OK :)

Zużyte w lutym: 7 / Kupione: 17

Jak Twoje zużycia w minionym miesiącu? Znasz coś z ww? Jak się spisały u Ciebie te kosmetyki? :) 

Buziaki! 

43 komentarze:

  1. Pastę oczyszczającą Ziaji muszę w końcu dorwać i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie miaaałaś? :D Warto wypróbować :)

      Usuń
  2. Pasty Ziaji nigdy nie miałam, bo jakoś kompletnie nie przemawia do mnie ta firma. Co do szamponów Pantene - także je uwielbiam i ten, który Ty miałaś równie dobrze mi służył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej z pestek winogron chętnie wypróbuję na okolice oczu. Podobno świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastę Ziaji uwielbiam :) Maseczka węglowa Bielendy też mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma w Rossmannie tych dużych tubek :(

      Usuń
  5. Uwielbiam tą pastę z Ziai - naprawdę za tą cenę to dla mnie cudo ;) A olej z pestek winogron stosowałam na włosy i super się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy nie polubiły się z tym olejkiem. Wyszedł wielki puch. :(

      Usuń
  6. Miałam kupić ten szampon Pantene na obecnej promocji w Rossmannie, bo wieki nie miałam już nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbki pasty z Ziaji i zdążyła na mnie zrobić pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię maseczkę Bielendy i pastę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba u większość się sprawdzają te produkty. :)

      Usuń
  9. Ja nie lubię tej pasty z liści manuka.. strasznie mnie wysuszyło i zapychało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ Widocznie nie jest dla wszystkich. Przyznam się, że czytam pierwszą taką opinię.

      Usuń
  10. Ty masz to wszystko w idealnym stanie, mi jak coś się kończy to opakowanie wygląda tragicznie ;)

    Ta pasta była moją zmorą ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie polubiłam z pastą Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same dla mnie nowości w Twoim denku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastę Ziaji i maseczkę węglową lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem pod oczy Sylveco miałam, jak dla mnie był super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jeszcze o nim poczytam i... pewnie kupię. :D

      Usuń
  15. Najbardziej byłam ciekawa tego olejku z pestek winogron, ale widzę, że bez szału. Ostatnio go kupiłam, ale dopiero zaczynam używać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię. Dla mnie bez szału. ;-)

      Usuń
  16. mam ten żel micelarny z AA, co prawda użyłam go kilka razy bo zaczęłam używać płynu micelarnego z biodermy. Ale zmywał dość fajnie twarz i bez użycia wody nawet.. Zobaczymy jakie będę mieć wrażenia jak powrócę do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic z tych rzeczy nie miałam. U mnie zużycia małe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka odżywek z YR, generalnie nie są złe, ale jakieś takie cienkie włosy mam po nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa szamponu. Przyznaje się. Zwykle używam specjalnych szamponów kupowanych u specjalisty. :) Ale cena jest straszna.

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nacomi i Vianek bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię tą pastę z Ziaji :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za płynami AA z ato kosmetyki Vianek uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pastę z Ziaji bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie sprawdził się olej z nasion bawełny. Wspaniale nawilża. Wczoraj zamieściłam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pastę Ziaji bardzo lubię i używam od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten olejek z pestek winogron, ale póki co czeka na swoją kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubiłam tę pastę z Ziaji <3 Całe opakowanie zużyłam i bardzo mi się sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Vianka mam krem po oczy z tej serii i też jest bardzo lekki i sprawdza się na dzień, do twarzy też chyba sobie taki kupię, bo nie potrzebuję dużego nawilżenia. A żel z AA miałam i kompletnie się z nim nie polubiłam. Piekł w oczy i kiepsko radził sobie z makijażem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger