poniedziałek, lutego 13, 2017

Sposób na matową pomadkę & paznokcie nie tylko na Walentynki


Walentynki już jutro. Na instagramie roi się od czerwono-różowych zdjęć, w sklepach od misiów i innych dekoracji. Na pewno nikt nie zapomni o tym święcie, bo na każdym kroku jest zalewany czerwoną falą. A co przygotowałam dziś dla Was? Różowe paznokcie i różowe usta! 


My nie obchodzimy Walentynek, ale na paznokciach znajduje się taki mały akcent. ;-) Moje mani jest różowe (uwielbiam różowe paznokcie). Takie zdobienie pasuje nie tylko na Walentynki, ale na każdy inny dzień. Od lewej: Miss Sporty 480 (na nudziakowej bazie), Essie Lovie Dovie, Miss Sporty 480 (na nudziakowej bazie), Miss Sporty 480 na Essie Lovie Dovie. 


 MATOWE USTA
➸ PRZYGOTOWANIE UST 
Aby matowa pomadka ładnie wygląda na naszych ustach należy odpowiednio o nie zadbać. Na początku należy zrobić peeling, aby usunąć martwy naskórek z warg. Pozbędziemy się suchych skórek, które matowa pomadka lubi podkreślać. Peeling możemy wykonać szczoteczką do zębów lub domowym sposobem - z cukru i miodu. Po peelingu warto nałożyć balsam lub pomadkę, aby odżywić i nawilżyć usta.

MALOWANIE UST
Przed malowaniem ust, należy zetrzeć resztki pomadki/balsamu i pokryć je niewielką ilością podkładu lub korektora. Jeśli już wyrównamy koloryt ust, możemy nakładać kolorowy produkt do ust. Na początek obrysowujemy konkurs ust konturówką, a później wypełniamy środek szminką/pomadką lub konturówką (robię tak najczęściej). Jeśli wybieram szminkę to zawsze odbijam nadmiar chusteczką i prószę pudrem transparentnym, aby trzymała się długi czas i była matowa.

USUWANIE BŁĘDÓW
Każdemu może się zdarzyć błąd, niechcący konturówka może nam zjechać z ust i narobić bałaganu. Nie martw się! Wystarczy wyczyścić miejscem pod konturem ust korektorem. Jeśli masz korektor z błyszczykowym aplikatorem to problem z głowy, a jeśli nie to pomóż sobie płaskim pędzelkiem.

Jak spędzasz Walentynki? Stawiasz w tym dniu na oczy czy usta? 

Znajdziesz mnie na Facebooku i Instagramie ♥

Pięknego walentynkowego wieczoru! ♥ 

38 komentarzy:

  1. Usta, mani i róże ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować przypudrować szminkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor tej pomadki ☺Walentynki spedze na siłowni gdyż nie obchodzimy z mężem tego święta . Dla mnie to kolejny marketingowy wytwór firm żeby zarobić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nie obchodziliśmy, piątka! :)

      Usuń
  4. Ja zdecydowanie stawiam na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, uwielbiam wszelkie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień pomadki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne usta :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie: zafrikooo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i paznokcie - świetny duet! Ja na dzisiejszy wieczór wybrałam nieco ciemniejszy makijaż, bo Divę z Maca, taka moja ulubiona szminka na wielkie wyjścia ;) Zgodzę się z Twoimi poradami - najlepiej przed zrobić peeling ust, potem nakładam pomadkę lub bazę pod szminkę prep&prime z Maca, konturówka i szminka, a konturówkę też stosuję wewnątrz ust, kolor jest fajniej podbity i jestem pewna, że makijaż dłużej przetrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie choć jeśli chodzi o usta to nie moja kolorosyka :) za mocny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za chłodnym różem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień pomadki. I piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuirimid leigheas do chóireáil fadhbanna sláinte éagsúla, ag baint úsáide as drugaí atá curtha ar fáil agus is féidir gráin leigheas ar an ngalar hiomlán.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger