piątek, grudnia 23, 2016

❄ 11 Nastrój się na gwiazdkę | Blgomas ❄


Dziś już piątek. Jutro Wigilia. Pewnie wykonujesz ostatnie porządki, zakupy czy przygotowujesz świąteczne poptrawy. Może powinnaś już odpocząć i dziś się odprężyć, nastroić na święta? Wystarczy tak niewiele...



1. Ubierz choinkę
Jak już wiecie, uwielbiam żywą choinkę. Stroimy ją od lat, kilka dni wcześniej. Nie ma co się oszukiwać, gdy jest już choinka, wiadomo, że święta są baaardzo blisko. :)

2. Zrób gorącą czekoladę
Albo inny swój świąteczny napój. Ja uwielbiam czekoladę i ostatnio codziennie ją piję! Do tego świąteczny film i relaks na 100%. Po ciężkim dniu, odpoczynek się należy! :) 
3. Zapal lampki czy świeczki
Czy Ty też jak ja lubisz siedzieć przy świetle z lampek czy świeczek? W takim klimacie najlepiej słuchać muzyki. Bardzo mnie to uspokaja. 


4. Małe SPA
Nie myśl o tym, co musisz jeszcze zrobić, po prostu odpocznij. Jeśli możesz zrób sobie kąpiel, peeling, nabalsamuj ciało i nałóż maseczkę na twarz i włosy. W międzyczasie pomaluj paznokcie. Przecież w święta też możesz wyglądać pięknie. :-) 


5. Życz wszystkim Wesołych Świąt! 
Mimo całej bieganiny i wszystkiego co się dzieje wokół świąt, nie zapomnij o tym, aby umilić komuś i sobie dzień. :)

A jakie są Twoje sposoby na święta? Robisz coś, aby poczuć ten klimat jeszcze bardziej? :)

Buziaki! 

13 komentarzy:

  1. Ja święta obchodzę w styczniu ;)
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za chwilę zabieram się za ubieranie choinki :) Wesołych swiąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się dziś nastroiłam. Ubrałam choinkę, w tle leciała świąteczna playlista, przygotowałam kilka świątecznych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie przymierzam się do domowego spa :) Czas na relaks!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie święta zaczynają się gdy razem z mamą pieczemy ciasteczka. Wtedy dopiero zaczynam czuc prawdziwa świąteczna atmosferę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 punkt bardzo ważny, zwłaszcza dla gospodyń domowych. Pamiętajmy, by w ten wyjątkowy czas nie zapominać o sobie i nie wyglądać jak Kopciuszek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że jakoś nie umiem się wczuć w świąteczną atmosferę. Niby lecą świąteczne piosenki, jest choinka i ozdoby, ale chyba poniekąd brakuje mi śniegu dającego dodatkową oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sposoby bardzo podobne - jeszcze pieczenie i dekorowanie pierników dorzucę, najlepiej w licznym gronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie za oknem delikatnie coś prószy, choinka się świeci (a raczej lampki na niej) w tle rozbrzmiewają piosenki świąteczne a wkoło unosi się zapach świąt...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja specjalnie raczej dodatkowo się nie nastrajam, choć akurat lampki, czy świece to często palę w ostatnich dniach :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak średnio czuję że są święta. Kiedyś bardziej je czułam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger