wtorek, maja 24, 2016

Wiosenne kosmetyki

Wiosna w pełni. Jakie kosmetyki mi się z nią kojarzą i lubię używać w tym okresie? Pachnące i kolorowe! Zdecydowanie. :)


Numerem jeden są świeże, słodkie, owocowo-kwiatowe zapachy. Na zdjęciu malinowa mgiełka do ciała, Avon, zapach - rewelacja, minus - na skórze nie utrzymuje się długo. Jeśli mam więcej czasu to zamiast mgiełki używam balsam. Ten z YR pod względem zapachu (malinowy) jest S U P E R. Balsam jest lekki i szybko się wchłania.


Do makijażu w tym okresie lubię używać produkty o mniej lub bardziej intensywnych kolorach. Ulubieńcem w tej kategorii jest pomadka YR Sorbet Rose. Kolor intensywny, jednak po odciśnięciu już taki nie jest, efekt wymarzony - malinowe usta z lekkim połyskiem. 

Na oku czasem wyląduje zielono-niebieska kreska. Szkoda, że kolor na powiece nie jest taki jak opakowanie (z takim zamiarem go kupiłam). Eyeliner Lovely z wersji limitowanej, był w szafach w tamtym roku, nie wiem czy jest w tym roku. :(

Na policzkach króluje róż z Wibo (nadal się uczę nakładać róż :D) - ten z paletki ma opalizujące drobinki, jak dla mnie jest to minus. 

Gdy jestem poza domem cały dzień, niezbędnikiem w mojej kosmetyczce są bibułki matujące, Wibo

Gdy tylko moje paznokcie powrócą do stanu, kiedy będzie można je malować te 3 lakiery będą strzałem w dziesiątkę. Koral, mięta i malina. To lakiery, które lubię. I na pewno pokaże Wam jak się prezentują. :) Dajcie mi tylko chwilę czasu. :)

Jakie kosmetyki na lato wybieracie? Jakie zapachy Wam się kojarzą z tą porą roku?

Buziaki 

7 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw, ten róż z paletki wibo jest idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie kosmetyków. Miałam balsam malinowy z Yves Rocher i na lato był super. Z Lovely mam ten eyeliner, ale tylko w zielonym kolorze i jest super napigmentowana, szkoda, że była to edycja limitowana(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne rzeczy, mgiełka przykula moja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mgiełki z Avonu a ten zapach też mi się podoba :)posiadam również te bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten balsam z Yves Rocher, uwielbiam takie zapachy <3 Wszelkie maliny, truskawki, arbuzy, banany muszą być u mnie :) Jadę dziś na większe zakupy i na pewno zwrócę na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger