niedziela, stycznia 24, 2016

Podkład Rimmel Lasting Finish 25h with Comfort Serum odcień 100 vs 200

Przez około pół roku stosowałam ten podkład, o którym dzisiaj mowa. Zużyłam 2 opakowania. Odcień 100 Ivory, o którym pisałam tu miał mocno różowe tony. O opakowaniu nie będę pisać, bo jest ono widoczne na zdjęciach.


Podkład jest z dodatkiem serum, dlatego nie trzeba stosować kremu pod makijaż. Ma konsystencję bardzo kremową, super rozprowadza się na twarzy. Po nałożeniu skóra jest bardzo lepka (mija po kilka minutach), trzeba go przypudrować. Przez cały dzień noszenia jest dość lepki i może odbijać się na telefonie i dość łatwo go zetrzeć, bez porządnego przygruntowania. Ja odzwyczaiłam się od dotykania twarzy, więc nie jest to dla mnie problemem. Krycie jest średnie (bardziej w stronę mocnego, niż słabego), można dokładać spokojnie warstwy, aby je zwiększyć. Podkład trzyma się ok. 5h bez żadnych poprawek (gdy miałam problem z przetłuszczającą się skórą). Obecnie, gdy moja skóra jest sucha nie poprawiam makijażu w ciągu dnia w ogóle.


Odcień 100 to prawdziwa świnka. Odcień 200 jak widać ma już żółtobeżowe tony, ale jest dla mnie zbyt ciemny i musiałam go mieszać z innym podkładem. Jest bardzo duża różnica między tymi kolorami, a to 2 najjaśniejsze odcienie.

Przez dłuższy czas stosowania, gdy makijaż zmywam dopiero wieczorem lub późnym wieczorem, czuję, że moja skóra jest sucha, ściągnięta i potrzebuje nawilżenia.

Znacie? Jaki podkład obecnie używacie? Czym się kierujecie wybierając podkład?

Buziaki

3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego podkładu na twarzy, raczej preferuję coś co ma większe krycie i matowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że kolor Ivory by mi pasował, aczkolwiek mam swój inny ulubiony podkład z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger