poniedziałek, sierpnia 03, 2015

Ulubione w lipcu: muzyka & książka & film & serial & sklep

Ale gorąco! U Was też?
1/3 wakacji już za nami, dlatego przychodzę do Was z notką o ulubieńcach niekosmetycznych (dawno takiej nie było). Ale mam Wam kilka rzeczy do pokazania. :)

1/ M U Z Y K A



2/ K S I Ą Ż K A
Hopeless - książka o miłość *ba* ale wciąga. Wątki ciekawe i poruszającej.

3/ F I L M 
Two night stand - pokazywałam już w którychś ulubieńcach. W tym miesiącu znowu go obejrzałam (po raz n-ty, serio) i polecam. / To tylko seks (z Justinem Timberlake'm!) / Minionki

4/ S E R I A L
Black Mirror - bezapelacyjnie. Nowy odcinek, nowa historia.

5/ S K L E P
Zalando - buszowanie na tej stronie i wybieranie ciuchów (obecnie wyprzedaż nawet do 70%) pochłonęło mnie w całości. Można wybrać świetne ciuchy w niskich cenach (dodatkowo: gdy dołączycie do newslettera dostajecie bon 40 zł). Przesyłka idzie szybko i za darmo. U mnie kurier był już 3 razy. :D

A Wasi ulubnieńcy?

Buziaki 

1 komentarz:

  1. uwielbiam Zalando :P do tego stopnia, że kurier już pamięta moje imię, bo zawsze przychodzi ten sam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger