piątek, maja 29, 2015

Trójka na piątkę, czyli ulubieńcy maja

 Dziś będzie o samych nowościach w mojej kosmetyczce, które już zdążyłam polubić. :)


1/ Puder prasowany, Manhattan - zakupiony podczas wielkich promocji w Rossmanie, używam od dnia, w którym go kupiłam i rewelka! Do wyboru jest kilka jasnych odcieni, ja mam o numerze 0 - transparentny. Efekt, jaki uzyskamy to nie płaski mat, a utrzymuje się 6-7 h, po czym trzeba zrobić poprawki. W dodatku ładnie pachnie. ;)
ok. 20 zł

2/ lakier do paznokci, Essence The Gel Nail Polish - jest to ładny szary odcień, przełamany błękitem, Numerek 37. Tu zobaczysz jak wygląda.
ok. 7 zł


3/ Tusz do rzęs, Maybelline Illegal Length - Nie daje spektakularnego efektu, świetny tusz na dzień. Szczoteczka ładnie rozczesuje rzęsy, nie są one sklejone, nie osypuje się i nie odbija. Jak wygląda na rzęsach zobaczycie już niebawem.
ok. 30 zł

Znacie? Lubicie? Jakie kosmetyki polubiłyście w tym miesiącu?

Buziaki 

4 komentarze:

  1. Ten lakier essence tak dobry? Musieli coś zmienić bo ja je kiepsko wspominam tak sprzed 2 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się zmieniły, bo to nowa seria lakierów Essence. :) Chociaż na moich paznokciach zwykła wersja też dobrze się trzyma, chyba najlepiej z lakierów, które posiadam. Ale przeczytałam dziś kilka kiepskich opinii na temat tych lakierów, więc trzeba samemu wypróbować. ;)

      Usuń
  2. Kiedyś kusił mnie ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym pudrze czytałam dużo dobrego i mam zamiar go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger