poniedziałek, stycznia 20, 2014

nails



Eveline 496
Essence 112
Avon Viva Pink

Buziaki

18 komentarzy:

  1. Piękne kolory oraz piękne paznokcie. Zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten avon fajny, taki cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetneee!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze lubiłam kolorki z Avonu. piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kompozycja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny różowy :) Ja swój mam z Golden Rose też w podobnym kolorze i bardzo go lubię :)


    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obie wersje są super ;]]

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, a szczególnie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż z Avon wygląda fenomenalnie. Byłby świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne połączenie :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNE !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę tak pięknych paznokci !

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger