poniedziałek, marca 04, 2013

AVON Magix


Odcienie dopasowują się do kolorytu skóry, a delikatna formuła z proteinami włókien jedwabiu nadaje skórze idealną gładkość i kaszmirową miękkość. Matuje cerę aż do 10 godzin i chroni ją filtrem SPF 10.
wizaz.pl

Mogę się tylko wypowiedzieć po jednorazowym użyciu, bo miałam tylko próbkę tego podkładu w odcieniu Ivatory, jest to najjaśniejszy odcień.

Cena: 43 zł, często jest w promocji.

+ ładny zapach
+ dopasowuje się do cery (wybrałam trochę za jasny odcień)
+ matuje
+ twarz po nim jest super gładka i delikatna

- krycie zerowe
- podkreśla suche skórki
- krótko utrzymuje się na twarzy
Podsumowując, jest to fajny podkład, bardzo lekki dla idealnej cery. Ja od podkładu oczekuję trochę więcej, dlatego na pewno go nie kupię, bo się dla mnie nie nadaje.


Tak wygląda pełnowymiarowe opakowanie.


Możecie polecić mi jakiś fajny, dobrze matując podkład?

Buziaki

22 komentarze:

  1. jesli sie krótko utrzymuje to odpada , a szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. U, to raczej nie dla mnie taki podkład. Dla mnie musi on być solidny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli podkreśla suche skórki to nie nadawałby się dla mnie, ponieważ jeśli już coś użyję (na prawdę od święta), to chciałabym, aby zakrywał różnego rodzaju niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy ja kupiłam próbki Magix, wszystkie były brzydko rozwarstwione i wypływała z nich woda ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jak dla idealnej cery to dla mnie odpada , jak moge Ci polecić Revlon Colorstay ale już go używasz ;):)poza tym bardzo dobrze kryje true match i nowość BB bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o matujące podkłady to ja używam Rimmel match perfection w żelu i Rimmel lasting finish :) Ten drugi jeszcze dobrze kryje :)Oczywiście zawszę po podkładzie nakładam puder wtedy efekt matowej skóry nieźle się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. krótko i na temat, ładnie przedstawiłaś to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za podkładami Avonu, nie dają rady z moją cerą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm nie wiem czy one śa metalowe ale raczej nie , takie czarne podłużne opakowanie z duzym lusterkiem :) U mnie na blogu są banery do konkursów w których są do wygrania także zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam podkładu z Avonu w płynie jedynie w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie zdążyłam sprawdzić jego przydatności gdzieś na wyjściu. Jedynie w domu zrobiłam test na mamy ciężkiej torebce z zakupami xD

    przydałby mi się taki podkład, ale jakoś nie umiem dobrać koloru, a poza tym w ogóle nie lubię się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie przetestowałam jego przydatności po wyjściu z domu.
    na razie tylko był krótki test z torebką mamy naładowaną zakupami ;)

    pasowałoby mi zainwestować w podkład, choć przyznam, ze nie umiem dobrać koloru, a i w ogóle nie lubię się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedys zamawiałam kosmetyki z Avonu u koleżanki i zawsze były bardzo fajne i dobre gatunkowo:)
    PS. W najnowszym wpisie dodałam sondę, jeśli możesz zagłosuj, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uzywam podkładów z katalogów żadnej marki ;) jakoś się ich boje chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za Avonem, boję się, że zamówię zły kolor... a "Magix" od razu przywołał mi na myśl Magika :D

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kiedyś kilka podkładów z Avon i na każdym się zawiodłam i od tamtej pory mijam je wielkim kołem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to ten podkład kompletnie się da mnie nie sprawdzi,bo ja potrzebuje dosyc dobrego krycia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam tego podkładu i raczej by się u mnie nie sprawdził. Ja z matujących polecam firmę Hean i Catrice (jest recenzja).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wlasnie ja tez cos z muzyka, bardziej o HH a nie mam za bardzo pomyslu..

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie dziś go dostałam od Avonu i również będę testować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger