sobota, października 27, 2012

Dzień dobry - dobry wieczór

Wszyscy mają bloga, mam i ja!
Będę tu pisać o tym, co lubię, czyli: o kosmetykach (które nabyłam, które podobają mi się, a które nie) i muzyce (rap).
Dziś to pierwszy post, sądzę, że dopiero w długi weekend zbiorę to co zakupiłam i napiszę co nieco. :)


Dopiero 18 na zegarze, a już tak ciemno, pada śnieg i jest zimno, więc posłucham HuczuHucz - Po tej stronie raju, czy też Jopel i Komar - To o Tobie. Smutne płyty - odpowiednie na taką porę roku! A Wy co lubicie słuchać w jesienno-zimowe wieczory?




Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger