piątek, sierpnia 26, 2016

Fitoaktywna witaminowa maseczka do twarzy & ekspresowa maska do włosów: blask i elastyczność | Bania Agafii


Dziś o dwóch maseczka słynnej Banii Agafii. Maseczka jedna do włosów, druga do twarzy. To dwa kosmetyki z tej firmy, które posiadam, a czy zostanę z nimi na dłużej?



Witaminowa maseczka ma konsystencję truskawkowego musu, który rewelacyjnie pachnie owocami. Ma w sobie zatopione drobinki owoców, którymi lekko peelinguję swoją twarz podczas zmywania tej maseczki. Przyjemnie się rozprowadza, rozgrzewa praktycznie przez cały czas trzymania jej na twarzy. Nie wchłania się głęboko. Trzymam ją na 10 min., delikatnie masuję i spłukuję ciepłą wodą. Po zmyciu twarz jest lekko nawilżona, miękka, delikatna i odżywiona. Do tej maseczki na razie nie wrócę, bo jest ona średniakiem. Decydując się na maseczkę chcę, aby moja skóra była porządnie nawilżona i odżywiona. Cena, ok. 10 zł/ 100 ml.
Składniki aktywne, zawarte w masce, to m.in.:
  • soki poziomki, dzikiej maliny i jagody kamczatskiej dzięki zawartości kwasów organicznych i witamin, mają działanie silnie nawilżające i odżywcze
  • olej organiczny dzikiej róży – dzięki zawartości witamin A i C, ma działanie tonizujące i ochronne dla skóry
  • olej rokitnika ałtajskiego - aktywizuje procesy regeneracji skóry.


Maska do włosów to trzeci kosmetyk, który używam do ich pielęgnacji. Moje włosy są długie i falowane. Ich stan jest całkiem dobry, bo niedawno podcinałam końcówki. Od kosmetyków do włosów wymagam, aby dobrze je pielęgnowały.

Ekspresowa maseczka starczyła mi na ok. 7 razy. Nakładałam ją na całą długość na ok. 5-15 min. Ma mocno ziołowy-mentolowy zapach, dla mnie super. Po zmyciu włosy dobrze się rozczesują, są nawilżone, lejące, miękkie, odświeżone i dociążone - przez co lepiej się układają. Maska nie obciąża włosów. Cena, ok. 6 zł/ 100 ml.

Składniki aktywne:
różeniec górski – działa przeciutleniająco, nadaje włosom blask i zagęszcza je
bażyna syberyjska – działa odżywczo i wzmacniająco na cebulki włosów
olej z nasion żurawiny i borówki brusznicy – dzięki zawartości witaminy E, działa nawilżająco i wygładzająco na włosy
ekstrakt organiczny z malwy – dzięki zawartości kwasu askorbinowego i karotenu, działa ochronnie na włosy
olej daurskiej dzikiej róży – multiwitaminowy składnik, który podnosi elastyczność włosów.

Znacie te maseczki? Miałyście kosmetyki Bania Agafii? Co możecie mi polecić? 

Buziaki

23 komentarze:

  1. Opakowania bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam maskę do włosów, ale w sumie średnio mnie przekonują ich włosowe kosmetyki :) Zdecydowanie bardziej wolę te do twarzy, dlatego i tą maseczkę na pewno wypróbuję. Od siebie mogę polecić tonizującą bodajże - z glinką niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Niedługo muszę coś zamówić nowego :)

      Usuń
  3. Obecnie testuję ziołowe czarne mydło tej firmy i robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te opakowania, można sobie spróbować czy nam podpasuje ;) Zaciekawiła mnie witaminowa maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale jak tylko gdzieś na nie trafię, to na pewno wypróbuję tę maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba są już w mniejszych drogeriach, a na pewno są w internecie :)

      Usuń
  6. Od dłuższego czasu zbieram się żeby zaówić kilka produktów z tej serii, ale zapasy jeszcze mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio kupiłam maseczkę tej firmy. Jeszcze jej nie używałam ale jestem bardzo ciekawa jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega produkt! A do tego totalna taniocha ;) Ja zamawiam tą maskę na http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/107-receptury-babuszki-agafii-maska-do-wlosow-momentalna-blask-i-elastycznosc-100-ml.html, gdzie jest w naprawdę super cenie i jestem bardzo zadowolona. Pojemność całkiem spora, a jakość bez zarzutu – maska działa i to świetnie! Piszesz, że nie obciąża i masz rację – ani trochę włosy nie klapną po niej, a tego się najbardziej obawiałam. Włosy po niej wyglądają świetnie, są mięsiste, zdrowe, nawilżone i puszyste. Zapach bez zarzutu, sposób stosowania również, ja na pewno kupię ją ponownie, zwłaszcza, że to tak niewielki wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Kosztuje niewiele, a wystarczy na kilka razy :)

      Usuń
  9. Maski Banii Agafii bardzo dobrze się u mnie sprawdzają ;) Lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się rozczarowałam firmą, maski do twarzy mnie podrażniły. Szampon nic szczególnego nie zrobił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie się te produkty nie sprawdziły. :/ Widocznie zawierają jakiś składnik, który nie odpowiada Twojej skórze.

      Usuń
  11. Jeszcze nigdy nic nie miałam z tej firmy ale chętnie niedługo coś wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger