czwartek, października 22, 2015

Kosmetyki, do których wracam cz. II

Miesiąc temu pokazywałam pierwszą piątkę kosmetyków, do których wracam. Post możecie zobaczyć > tutaj <. Dziś kolejna porcja ulubionych kosmetyków :)


1/ Płyn micelarny, Mixa - to mój ulubionych płyn do zmywania makijażu, a także do odświeżenia skóry twarzy. Jest delikatny, zmywa każdy makijaż, nie podrażnia, przyjemnie pachnie.
ok. 13 zł

2/ Maseczki, Ziaja - hitem jest oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym - doskonale nawilża. Lubię też inne wersje, np. regenerującą i oczyszczającą.
ok. 2 zł/ szt.


3/ Pomadka, Bebe - nie nadaje koloru, ale świetnie nawilża (w dodatku na długo ;))
ok. 8 zł

4/ Jedwab do włosów, Biosilk - wygładza, nabłyszcza i zmiękcza włosy. Niestety zawiera alkohol.
ok. 6 zł

5/ Krem nawilżający matujący, Ziaja 25+ - dla mojej mieszanej skóry super się sprawdza. Lekko nawilża, nie matuje na długo, ale makijaż całkiem nieźle się trzyma i nie roluje.
ok. 10 zł

Znacie te produkty? Do jakich produktów chętnie wracacie? 

Buziaki 

6 komentarzy:

  1. Ja tez bardzo lubię kosmetyki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się skusić na ten krem ziaji :) Ostatnio je oglądałam, ale bałam się czy mi nie zatkają porów przy tak niskiej cenie. Mimo wszystko, przy następnej wizycie w galerii, zaryzykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam pomadkę i jedwab biosilku. Lubię jego zapach, jednak moich zdaniem to jeden ze słabszych tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i bardzo lubię brązową maseczkę z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczki z Ziaji - bez wyjątków :) A ten krem nawilżająco matujący Ziaja też uwielbiam i mam już chyba czwarte opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do maseczek ziaja też wracam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger