sobota, września 26, 2015

Kosmetyki Oillan

Moja cera to mieszana lub nawet tłusta, ale odwodniona (tak mi się wydaje). Jak krem się spisał u mnie?


Multi-lipidowy krem do twarzy /do cery skłonnej do podrażnień wymagającej regeneracji/ 

Krem ma treściwą konsystencje, ale mimo tego dobrze się wchłania, pozostawia lekki film. Skóra po jest nawilżona, miękka i jędrna. Nie zapycha i nie podrażnia, jest wydajny.
ok. 20 zł

Hydro-aktywny żel pod oczy /do cery suchej, odwodnionej i wrażliwej/

Nie mam większego problemu z okolicą pod oczami. Konsystencja jest żelowa, szybko się wchłania, nie klei, nadaje się pod makijaż. Dobrze nawilża. Stosuję niewielką ilość, bo przy większej czuję ściągnięcie.
Jednym zdaniem: krem dla młodych osób, które chcą zadbać o okolicę pod oczami.
ok. 15 zł

Stosowałyście te produkty? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Buziaki

2 komentarze:

  1. Nie gościły u mnie te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie małam tych produktów, ale nawet nie wiedziałam o istnieniu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger