piątek, lipca 24, 2015

Podkład | Rimmel Lasting Finish 25h with Comfort Serum

Podkład już prawie dotyka dna, a recenzji jeszcze się nie doczekał. Wybaczcie, to przez wakacyjne lenistwo i upały, które trwają już... za długo. Lubicie taką pogodę? ;)


Z podkładem spotykam się pierwszy raz. Wzięłam go z czystej ciekawości, bo nie było korektora z tej serii.

Podkład jak widać na zdjęciach mieści się w szklanej, wygodnej i estetycznej buteleczce z pompką. Niestety po każdym użyciu najlepiej jest wycierać dzióbek i zakrętkę, bo bardzo się brudzi. Opakowanie mieści 30 ml (standardowo) podkładu i jest wydajny. Na pokrycie twarzy wystarczy jedna pompka, czasem dokładam w niektóre miejsca na twarzy większą ilość. Nie powoduje, że miejsce to się odznacza od reszty twarzy.

Podkład można stosować bez kremu nawilżającego przed. Zaraz po nałożeniu skóra się lepi i błyszczy, jest wilgotny. Nie wyobrażam sobie go nie przypudrować.


Jeśli chodzi o kolor to 100 Ivory jest najjaśniejszy, jakie są dostępne. Na ręku wygląda dość neutralnie, z żółtymi tonami. Jednak gdy noszę go na twarzy na co dzień kolor jest neutralny, ale z dodatkiem różowych tonów.

Trzyma się ok. 5 godzin bez poprawek, następnie trzeba go przypudrować. Ściera się równomiernie i nie robi plam.

Znacie? Jak się u Was spisał, dajcie znać :)

Buziaki

5 komentarzy:

  1. nie znam go i jakoś nigdy mnie nie kusił.. chcę sprawdzić rimmel wake me up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam Rimmelka w tubce i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go zaraz jak wszedł na rynek i lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem na ręku widać wyraźnie różowe tony, więc nie jest to zupełnie podkład dla mnie.. ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger