piątek, marca 27, 2015

Ulubieńcy marca | ArganOil, Nivea, Oillan

Ulubieńcy pojawiają się rzadko, bo nie odkrywam co miesiąc nowych produktów, często też zostaję przy "starych" kosmetykach, które się u mnie sprawdzają. Dziś o tych, które już dobrze znacie z mojego bloga, jak i o nowości, z której jestem zadowolona. :) 


1/ Olejek arganowy, ArganOil - recenzja jest na blogu, pojawił się w miesięcznych ulubieńcach, jak i tych z całego roku - lubię do niego powracać, włosy są miękkie i ładnie błyszczą. :)
Cena, ok. 6 zł

2/ Odżywka do włosów, Nivea Long Repair dla włosów łamliwych, rozdwajających się i długich - takie są moje włosy i uwielbiają tą odżywkę! Powróciłam do niej po kilku, dobrych miesiącach. W międzyczasie używałam inne i dopiero teraz stwierdzam, że jest naprawdę dobra (o jednej z nich już niedługo). Włosy są sypkie, miękkie, błyszczące, dobrze się rozczesują. Trzymam ją 1-2 minuty i takie efekty. Jednak nie zdaje egzaminu jako maseczka pozostawiona na kilkanaście minut - efekt odwrotny.
Cena, ok. 10 zł


3/ Hydro-aktywny krem do twarzy, Oillan - nowość w kosmetyczce, zakupiona podczas promocji -40% w SP. Rewelka. Dobrze nawilża, napina skórę, jest ona jędrna kolejnego dnia. Nie lubię go pod makijaż, bo pozostawia niewielki film, przez co skóra po kilku godzinach bardzo się świeci. pakowanie w tubce bardzo higieniczne, jest też wydajny.
Cena, ok. 20 zł

Znacie produkty? Podzielcie się swoimi ulubionymi w tych kategoriach. :)

Buziaki

11 komentarzy:

  1. Znam jedynie odżywkę z nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam się z tą odżywką Nivea :l

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam kiedyś tej odżywki z Nivei. byłam zadowolona, bo miałam po niej pięknie wygładzone włosy, które przestawały się puszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nic z Twoich ulubieńców, ale chyba ten olejek ostatnio dostałam od Żanety z Babskiego Kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chrapkę na tę Niveę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem tę odżywkę i bardzo ją lubiłem : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ta odzywke od Nivea, a teraz mam akurat ten olejek arganowy :)
    Zapraszam tez do mnie....mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz, zaczęłam nadrabiać zaległości i musiałam do Ciebie napisać :) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam odżywkę Nivea i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic z tego nie miałam, ale sama do produktów Nivea do włosów nie mam przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super !!! zapraszam do mnie , obserwowanie za obserwowanie ? - http://potworektoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oillan znam i potwierdzam każde Twoje słowo. Naprawdę rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger