środa, czerwca 25, 2014

Krem nawilżający matujący, Ziaja 25+


Jeśli podczytujecie mojego bloga już jakiś czas, wiecie, który krem sprawił, że moja twarz nie świeciła się aż tak bardzo. Była to emulsja do twarzy od Pharmaceris. Jednak, przez pozytywne opinie na blogach i yt postanowiłam kupić krem z Ziaji.

Opakowanie (50 ml) mieści się w kartonowym pudełeczku, na którym znajdziemy wszelkie informacje dotyczące tego kremu. Lekka konsystencja kremu sprawia, że szybko i bez problemu rozprowadza się (nie roluje się) na twarzy, przy czym bardzo szybko wchłania. Po dłużyszym stosowaniu (mam już 2 opakowanie) krem mnie nie zapychał, ale też nie sprawił, że zmniejszyło się wydzielanie sebum. Jak na krem na dzień dobrze nawilża + ma SPF 6. Po jego wchłonięciu można nałożyć makijaż, który dobrze się na nim utrzymuje. Skóra nie błyszczy się przez ok. 5-6 godzin. Producent zapewnia, że produkt redukuje widoczność porów i zaskórników, co jest nieprawdą. W tej sprawie u mnie nic się nie zmieniło. Zapach delikatny i przyjemny.


Skład: Aqua, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Cyclopentasiloxane, Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Glycerin*, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetyl Alcohol*, Cyclomethicone, Dimethiconol, Stearyl Alcohol*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate, Sorbitan Stearate*, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, DMDM Hydantoin, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Amyl Cinnamal, Limonene, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid*

Cena: ok. 10 zł
Dostępność: Ziaja, Hebe

Stosowałyście ten krem? Jaki obecnie używacie?

Buziaki 

9 komentarzy:

  1. miałam i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam tylko próbkę tego kremu z gazety, buzia była fajnie wygładzona

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, ale jeszcze czeka na swój debiut:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przez jego toksyczny i szkodliwy skład nie stosuję go, pisałam na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go, chociaż do idealnego składu mu daleko. Ale też mam teraz drugie opakowanie i jestem naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam o nim do tej pory same pozytywne recenzje, może za jakiś czas się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. MIałam go kiedyś. Był ok, ale bez rewelacji ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten krem. Faktycznie, po jego nałożeniu skóra nie jest matowa, ale też się nie świeci i mogę od razu nałożyć makijaż. Nie zniwelował świecenia w ciągu dnia, ale od tego mam puder i bibułki matujące, żeby jakoś sobie z tym radzić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbuję go :)
    Może u mnie spisze się lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger