piątek, września 20, 2013

L'Oreal Paris - oczyszczający płyn micelarny

 Cześć :*

Tyle pozytywnych opinii przeczytałam o tym produkcie, że razem z mamą postanowiłyśmy go kupić i wypróbować.

Opakowanie (200ml) proste, eleganckie, w różowej kolorystce, podoba mi się. Płyn jest bezzapachowy, przeznaczony do cery suchej i wrażliwej. Jestem posiadaczką mieszanej i nie zaszkodził mi, świetnie tonizuje i odświeża skórę twarzy, jest bardzo delikatny. Jak z demakijażem? Z podkładem i pudrem radzi sobie świetnie, niestety przy makijażu oka zaczynają się schody. Ciężko jest nim zmyć zwykły tusz do rzęs.


Razem z mamą nie jesteśmy z niego zadowolone. Za taką cenę (15 zł) spodziewałam się czegoś lepszego i bardziej wydajnego. 

Cena: ok. 15 zł
Dostępność: Rossman, Super - Pharm

Miałyście go? Jakie jest Wasze zdanie na temat tego produktu?

Buziaki

22 komentarze:

  1. Mnie jednak narazie nie skusił. Wolę apteczne płyny micelarne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem posiadaczką cery wrażliwej. Przydałby mi się taki produkt. Szkoda, że u ciebie się nie sprawdził. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jednak się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez sie nie sprawdzil :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej też się naczytałam pozytywnych opinii i kupię by przetestować- jestem strasznie ciekawa jak sprawdzi się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a widzisz miałam go zakupić, ale teraz to jeszcze raz przemyślę..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go nie dawno, ale nie miałam okazji go używać. Weszłam też w posiadanie małej buteleczki Biodermy, będę sprawdzać czy rzeczywiście ten z L'Oreal jest jego odpowiednikiem.

    Ja jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że u mnie będzie wszystko ok z tym płynem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Loreal zawiódł? Ale kicha. U mnie nawet BeBeauty radzi sobie z tuszem, eyelinerem i cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie miałam, ale uwielbiam bielendę za to.

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam go w jakiejś reklamie chyba i myślałam, że jest super produktem, bo przecież z L'Oreal , a tu taka klapa w kwestii demakijażu ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dałam się skusić i teraz widzę, że dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co moim faworytem jest micel z Nivea.
    Pomimo, że warstwy szybko się rozdzielają najlepiej zmywa me up.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o nim bardzo dużo pozytywnych opinii, więc chyba muszę wypróbować go na własnej skórze :)
    Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam go kupić, ale jak zobaczyłam że jest do skóry suchej to się rozmyśliłam- mam mieszaną w stronę tłustej (chociaż widzę, że jednak u Ciebie sprawdził się mimo to, że masz inną cerę niż ta do której jest przeznaczony).
    Ale skoro rzeczywiście tak kiepsko radzi sobie z demakijażem oczu to jednak dobrze, że ko nie kupiłam ;)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To pierwsza negatywna opinia jaką o nim czytałam, ale wiadomo, że nie wszystko każdemu pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale jestem zaskoczona, że kosmetyk L'oreal okazał się na tyle słaby, że nie zmył nawet tuszu do rzęs :) Do demakijażu używam mleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie skusiły liczne recenzje jednak to tylko siła internetu bo u mnie się nie sprawdził :( niedługo pojawi się większa recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. czyli zostaje przy moim bebeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie rzadko który płyn dobrze radzi sobie z demakijażem oka :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam i bardzo go lubię, nie podrażnia moich bardzo wrażliwych oczu, świetnie zmywa makijaż :) Ale nie u każdego sprawdza się to samo ;)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger