sobota, marca 25, 2017

Twórcy polecają twórców | SHARE WEEK 2017


Share week to akcja Andrzeja Tucholskiego, która trwa już kilka lat. Ja dołączam do niej w tym roku, po raz pierwszy.

SHARE WEEK

Łańcuszek. Akcja, w której twórcy polecają twórców. Blogerzy polecają blogerów. Youtuberzy polecają youtuberów. Jest to świetna okazja, aby podzielić się z czytelnikami, ulubionymi blogami. Akcja trwa od 13 do 26 marca. Podsumowanie pojawi się po kilku tygodniach od zakończenia akcji.

Aby wziąć udział w akcji, należy dodać na swoim blogu post z trzema ulubionymi blogami i wypełnić formularz u Andrzeja. Prawda, że proste? ;) Macie czas do jutra, więc może jeszcze się zgłosicie? ;)



BLOGI, KTÓRE POLECAM

idaliastyle.pl to pierwszy z blogów, na który zaglądam regularnie i prawie od początku. Znajdziesz tam wpisy urodowe, sposoby na relaks, a także posty związane ze zdrowym stylem życia. Nie brakuje na nim ładnych zdjęć i ciekawej treści. 

agatabielecka.pl kolejny blog, którego pewnie nie muszę przedstawiać. Najładniejsze zdjęcia w blogosferze i konkretne recenzje. Jeśli brakuje Ci inspiracji to koniecznie zajrzyj na bloga Agaty. ;) 

make-upfullofcolors.blogspot.com u Chocolade znajdziesz rzetelne recenzje i porównania kosmetyków. Dowiesz się także co nowego w drogeriach piszczy. 
Lista blogów, na które zaglądam jest o wiele dłuższa. Głównie czytam blogi kosmetyczne, dlatego przedstawiam trzy z tej kategorii. Wybrałam dziewczyny, które mnie inspirują i wpłynęły na rozwój mojego bloga. Polecam Ci je serdecznie! :) Na jakie blogi chętnie zaglądasz? Jeśli Ty też wzięłaś udział w share week to zostaw link w komentarzu. Chętnie przeczytam i poznam Twoje typy! :) 

Buziaki! 

23 komentarze:

  1. Znam polecone przez Ciebie blogi :)

    Moje polecenia znajdziesz tu - http://nottooseriousblog.blogspot.com/2017/03/shere-week-2017-tworcy-polecaja-tworcow.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie spodziewałam się polecenia, nawet nie wiesz, jak przyjemnie mi się zrobiło na serduchu :) Szczerze mówiąc, to lubię mnóstwo blogów i regularnie na nie zaglądam, więc trudno byłoby mi wybrać tylko trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie te blogi i regularnie je odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wszystkie 3 blogi, ale najchętniej zaglądam chyba do ostatniego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najczęściej zaglądam do Chocolade :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden blog sobie dodałam, pozostałe znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa, już idę w odwiedziny do polecanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blogi Agaty i Magdy znam i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. znam wszystkie blogi :) i też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Chocolade zaglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te blogi :) Ja mam wiele takich ulubionych miejsc, trudno wskazać jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych, które wyróżniłaś znam blogi Agaty i Chocolade. U Chocolade czuję się jak u dobrej znajomej i często tam jestem. :) Natomiast tyle blogów mi się podoba i mnie inspiruje, że (przynajmniej na dzień dzisiejszy) nie jestem w stanie wybrać 3 najlepszych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wymienionych trzech znam tylko bloga Agaty :) Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger