niedziela, maja 29, 2016

Szampon wzmacniający włosy | O'Herbal

Dawno nie mówiłam o szamponach, które stosuję. Zazwyczaj nie przykładam do tego większej uwagi, ważne, aby był przezroczysty (nie obciążają włosów). 

Do pielęgnacji włosów nie używam dużo produktów, zazwyczaj jest to szampon i odżywka/maska/jedwab.

O'herbal jest przezroczysty, ziołowy, zapach utrzymuje się nawet po umyciu. Szampon dobrze oczyszcza włosy i ich nie obciąża. Jak to z szamponami ziołowymi bywa, nie należy stosować często, bo mogą włosy przesuszać. Nie zauważyłam wzmocnienia włosów, chociaż nie wypadają tak bardzo jak do niedawna. Nie wiem czy to zasługa tego szamponu, czy po prostu minął ten okres, w którym włosy były mocno osłabione.

Teraz zrobiłam sobie przerwę od tego szamponu i trafiłam na bubla, o którym dowiecie się już niebawem...

Cena, ok. 20 zł/ 500 ml

Z jakiej firmy lubicie szampony? Możecie coś polecić do włosów cienkich, pozbawionych objętości?

Buziaki 

2 komentarze:

  1. ja najczęściej korzystam z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie mi się podoba i mam chęć na kosmetyki tej firmy już dłuższy czas. Ale póki co mam zapas szamponów i odżywek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger