sobota, września 05, 2015

Porządek w organizacji kosmetyków & kilka filmów

W tym miesiącu obejrzałam sporo filmów, jak na mnie. To co warto zobaczyć wg mnie zobaczycie w tej notce. ;)

Film, który najbardziej mi się spodobał to Wiek Adaline (2015), mówi o kobiecie, która po wypadku przestaje się starzeć. Film z innej kategorii to Skazaniec (2008) przedstawia historię o mężczyźnie, który trafia do więzienia i nie ma tam lekko. Wplątany w skandal w filmie Władza (2013). I na rozluźnienie Magic Mike (2012), jest co pooglądać :)

Kolejnym ulubieńcem jest aplikacja Snupps - można w niej uporządkować sobie kosmetyki, ciuchy czy inne rzeczy. Tworzymy odpowiednią półkę i dodajemy do niej zdjęcie konkretnej rzeczy. W ten sposób możemy mieć widok na wszystkie, np. kosmetyki, które mamy w kosmetyczce, możemy dopisać do niej recenzję i nie martwić się, że kupimy trzeci odcień tego samego lakieru. :)
mój nick: zmienionyrytm2

A jeśli jesteście ciekawi ulubieńców z zeszłego miesiąca to klik.

Co polubiliście w tym miesiącu? Może macie do polecenia jakiś film lub serial? Dajcie znać w komentarzach :)

Buziaki

3 komentarze:

  1. Polecam Ci w takim razie na kolejne rozluźnienie Magic Mike xxl :) z seriali to Mistresses, dość nietypowy serial o kobietach, które zawsze mają jakieś perypetie ;) mnie bardzo wciągnął i nie mogę doczekać się teraz kolejnego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszne mam tyły... ale nadrobię jesienią ;)
    Skazańca koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger