środa, kwietnia 23, 2014

Naturalny efekt od W7


Maskara mieści się w oryginalnym opakowaniu, które przykuło moją uwagę. Szczoteczka jest bardzo duża, gruba i gęsta, nie miałam problemu, aby się nią posługiwać, chociaż ciężko pomalować rzęsy tuż przy wewnętrznym kąciku.

Tusz jest czarny i trzyma się cały dzień, nie osypuje, ani nie kruszy. Rzęsy zostają podkreślone i wydłużone.. Ma fajną konsystencję, dzięki której można nakładać kolejną warstwę, ale uwaga! może sklejać rzęsy.


Podsumowując: jest to dobry tusz do rzęs na dzień. Efekt, który uzyskujemy jest lekki i naturalny.


Cena: ok. 8 zł
Dostępność: sklepy internetowe

Jak Wam się podoba efekt? Znacie kosmetyki W7?

Buziaki 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny delikatny efekt , masz piękne rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szczoteczka nie dla mnie, ale rzęsy masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzęsy ; * a co do szczoteczki , to nie wiem czy by mi tak wydłużyła rzęsy jak tobie ; (
    Obserwuję ♥ Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście całkiem ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taką samą szczoteczkę ma ten mój niebieski od w7 i jej nie cierpię :c ale ten czarny daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się efekt jaki daje tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny efekt, uwielbiam taki delikatny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daje całkiem fajny efekt, ale ja nie lubię takich szczoteczek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jakby się sprawdził na moich sztucznych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz rzęsy:) z tej firmy miałam tylko Honolulu
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz długie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger