środa, grudnia 04, 2013

Truskawkowa moc!


To mój pierwszy peeling myjący Joanna. Zawsze przechodziłam koło nich obojętnie, pewnego dnia kupiłam wersję truskawkową.
Opakowanie (100 ml). Smukła butelka, która dobrze trzyma się w rękach, nie wyślizguje się, dobrze się otwiera. Niewielki otwór sprawia, że wylewamy odpowiednią ilość produktu. Zapach jest niesamowity. Uwielbiam truskawki, dlatego zdecydowałam się na tą wersję zapachową. Jest słodki. Po kąpieli zapach jest odczuwalny przez krótki czas. Ma sporo granulek, które całkiem fajnie wygładzają naszą skórę. Jednak nie jest to peeling. Nie wysusza skóry, ani jej nie podrażnia. Lubię ten żel i na pewno kupię ponownie może o innym zapachu. Zastanawiam się dlaczego jest dostępny tylko w takich małych opakowaniach. :(

Cena: ok. 5 zł
Dostępność: Rossman, Super - Pharm, mniejsze drogerie

Jaką wersję zapachową Wy wybieracie? Macie swój ulubiony peeling do ciała?

Buziaki

27 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten produkt i traktuję go jako żel, bo jako peeling sobie nieradzi. Truskaweczka jest cudowna lubię jeszcze gruszkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super produkt

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie używam żurawinowej :D i znalazłam hurtownie w której te peelingi kosztują 3 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam go w różnych wersjach zapachowych, ale ja tego peelingiem nazwać nie potrafię. To po prostu żel z granulkami, dla mnie średniak.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam ich już kilka, całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę, że jak kosmetyk jest nazwany "peeling myjący" to jest to po prostu żel do mycia, bo ma tak małe drobinki, że słabo peelinguje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bradzo lubie te peeling, faktycznie buteleczki sa troszke za male ,a le z drugiej strony zawsze moge kupic kilka zapachow..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam te nowe peelingi i są świetne ;D Ja póki co uwielbiam gruszkowy i pomarańczowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten truskawkowy w okrągłej butelce. (gdzieś na blogu jest recenzja) Zapach jest genialny. Baaardzo go polubiłam. Teraz mam jeszcze 2 zapachy z tutti frutti. Też bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą samą wersję zapachową. ;) Lubię ten peeling myjący. Moja skóra nie toleruje 'zdzieraków', więc ten mi odpowiada w 100%. Mam jeszcze wersję żurawinową. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo popularny produkt, a ja jeszcze ani razu nie miałam okazji go używać. Chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię małe peelingi z Joanny.
    Truskawek nie znoszę... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te malutkie peelingi, uwielbiam truskawkowy, a obecnie mam pomarańczowy i kiwi czeka :) Żelu jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię peelingi z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swego czasu uwielbiałam te peelingi :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba w końcu kupię. wąchałam te zapachy w drogerii i są świetne ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten truskawkowy specyfik bo wzięłam sobie za punkty w Super-Pharmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam już kilka opakowań i bardzo go lubię, najbardziej właśnie wersję truskawkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W Carrefourze widziałam go ostatnio za jakieś 3,50... I nie wzięłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam ale chyba wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam go w mniejszej wersji i lubiłam go nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a właśnie dla mnie wszytsko super razem z rozmiarem, można do samolotu zabrać i chyba tak zrobię! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że mają peelingi w takich opakowaniach, ja kupuję te malutkie i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam go dawno, dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger