niedziela, sierpnia 25, 2013

BeBeauty - nawilżający krem do rąk

Cześć :*

O dłonie trzeba dbać nawet latem, nikt nie lubi uczucia nieprzyjemnych dłoni. Zawsze powinny być nawilżone i miękkie. Dziś o kolejnym kremie, który stosuję - krem z Biedronki.


Krem znajduje się w bardzo miękkiej tubce (125 ml), nie nadaje się do torebki. Pachnie bardzo przyjemnie, kremowo. Konsystencja jest w sam raz, nie jest gęsta, ale nie jest rzadka. Nie ma problemu z rozsmarowaniem go, bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na naszych łapkach, świetnie nawilża i wygładza naszą skórę. Czy nawilża 24h? Nie wiem. Często myję ręce, nie mogę tego stwierdzić. Nakładam go najczęściej na noc.

Składniki: Aqua, Glycerin, Hydrooxxyethyl Urea, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate SE, Cetyl, Alcohol, Cyclomethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Stearic Acid, Panthenol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Gerraniol, Limonene, Linalool, Alpha - Isomethylionone, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane -1,3-Diol

Cena: ok. 4 zł
Dostępność: Biedronka

Miałyście ten krem, a może inny z Biedronki? Jak się u Was sprawdził? Jaki jest Wasz ulubiony krem? 

Buziaki

40 komentarzy:

  1. mój ulubiony krem to zdecydowanie Palmer's, cudeńko:) tego nigdy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem i byłam z niego zadowolona :) Dobrze nawilżał i odżywiał skórę, czego chcieć więcej? ;)
    A do tego miałam jeszcze inny krem do rąk z Be Beauty - bodajże SOS regenerujący. Nie pamiętam jego nazwy, ale był w czerwonej tubce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkie rzeczy, które pokazuję na blogu są moje - część należy do mamy lub siostry :P.

    A kremu tego nie używałam, a moim ulubionym jest Isana Med i glicerynowy z Avonu, chociaż ostatnio krem z Avonu Ekspresowe nawilżenie mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie pierwsza pozytywna recenzja jaką czytam na jego temat ;) chyba w końcu muszę i ja się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze kremu do rąk z Biedronki, ale muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam chyba starą wersję tego kremu i była w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam go nigdy, ale wygląda całkiem fajnie :) Ja lubię kremy do rąk z Avonu i ich najczęściej używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię kremy z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś po krem do rąk z biedronki jeszcze nie sięgałam :D no ale może kiedyś kupię;P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo rzadko jestem w biedronce, jak się tam wybiorę kupię ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam ten krem ( tylko w wersji czerwonej) z biedronkowej półki tylko dla tego że skóra na moich dłoniach jest wręcz idealna ;) niestety tylko na dłoniach i nie potrzebuje zbytniej uwagi. Na początku zdecydowanie za dużo go nałożyłam i się lepił ;/ wystarczy dosłownie ciut kremu i jest ok dodatku ma bardzo przyjemny pudrowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam, latem rzadko używam kremów do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam czerwoną wersję tego kremu i nie powalił mnie na kolana ;c po myciu caly schodził... też go używałam na noc.. ale jeszcze go niewykonczyłam ;c chyba skonczy na włosach :D może chociaż tam sie sprawdzi ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś jeszcze poprzednią wersję i oczywiście okazała się świetna, jak większość kosmetyków z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam innym krem do rąk z Biedronki, nie pamiętam nazwy, ale jest świetny :) w ogóle kosmetyki z Biedronki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama posiada ten krem i jest bardzo zadowolona, ja jej czasem go podbieram i sądzę, że jest bardzo dobry, ale dla mojej przesuszonej skóry nie aż tak dobry jak neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena nie zabija, więc możliwe, że się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nigdy nie miałam kremu z tej firmy ale mam koleżankę, która używa tylko tych kremów i twierdzi, że są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z BeBeauty jeszcze niczego nie miałam ;) cały czas zużywam swoje stare kremy do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę że może być całkiem niezły ten kremik. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tanie kosmetyki, często nie są wcale gorsze od tych droższych. Ale ten krem nie przyciąga mojego wzroku. ;) Za to słyszałam, że całkiem dobry jest.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam przyjemności z tym kremem !
    Sama używam z soraya i jestem mega zadowolona D:

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam, szkoda tylko , że ma parabeny

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak skończę swój zapas kremów do rąk to na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam tyle tych kremów do rąk, a żadnego nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam go, ale mam w domu tyle innych kremów, że tego w najbliższym czasie nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój zdecydowany faworyt, o którym już pisałam to krem z masłem shea The Secret Soap Store :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim ulubionym do tej pory był krem z Isany rumiankowy a z biedronki żadnego kremu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  30. ja praktycznie w ogóle nie używam kremów do rąk - wyjątkiem są srogie mrozy w zimę kiedy muszę coś użyć bo ręce mi się łuszczą :D nienawidzę tego uczucia ze mam coś na dłoniach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli byś chciała to bez problemu mogę Ci kupić i przesłać te maski! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja miałam z be beauty dwa inne kremy do rąk i też dobrze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam taki różowy w starej szacie graficznej i sprawdzał się świetnie! W ogóle BeBeauty jest dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nominowałam Cię u mnie do TAGu :). Mam nadzieję że odpowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bajkowa cena! chetnie bym kupila, z drugiej strony szkoda, ze ma takie miekkie opakowanie i moglby sie zniszczyc w torebce...

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja nie lubie kremów do rąk :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post i blog:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger