poniedziałek, sierpnia 22, 2016

Organizacja na studiach cz. II + zakupy | Back to uni


Rok temu dodałam podobny post na moim blogu - Organizacja na studiach. Dziś część druga, dodatkowo pokaże Wam moje zakupy.

Jak co roku zakupy na studia sprawiają mi najwięcej radości (prawie jak kosmetyczne :D). Uwielbiam ładne okładki, naklejki, kolorowe długopisy. W tym roku (jak i w poprzednim) po wyprawkę wybrałam się do Biedronki.

ORGANIZACJA NA STUDIACH CZ. II 

Ceny zeszytów A4/ 100 kartek - 4,99. Długopisy kolorowe, zakreślacze - 4,49. Naklejki - 2,79. Ceny, jak i okładki zachęciły mnie zdecydowanie do zakupów.


ZESZYTY

W poście z tamtego roku wspominałam, że notatki robię w zeszytach. Teraz będzie podobnie, choć na początku miałam zamiar zapisywania notatek na kartkach i wkładanie ich do segregatora. Ze względu na to, że mam takie ładne okładki ( nr 4 moja ulubiona♥), chyba zdecyduje się na ich noszenie.


W Biedronce zdecydowałam się na teczkę z Minionkiem (uwielbiam je ♥), zeszyt z Lewandowskim & Milikiem (jako wierna fanka ♥ /A5) i jeszcze jeden ładny zeszyt w kratkę A5.


SEGREGATOR / TECZKA

Jeśli chodzi o notowanie na kartkach i wkładanie je do segregatora to jest świetny pomysł. Można nosić codziennie jeden notatnik (najlepiej kołonotatnik), wyrywać kartki i umieścić je w segregatorze lub teczce pokazanej na zdjęciu (kupiłam ją w Biedronce w zeszłym roku). Ma ona kilka przegródek, w które można powkładać kartki. Każdą przegródkę można opisać i bez problemu umieszczać notatki, zachowując ład i porządek. Teczka sprawdza się idealnie, gdy mamy dużo kserówek.



Takie zakładki (czyste) można dostać w Pepco za grosze.


DŁUGOPISY KOLOROWE / ZAKREŚLACZE / KARTECZKI

Jak co roku zaopatrzyłam się w kolorowe długopisy, zakreślacze, karteczki samoprzylepne. Jestem wzrokowcem, więc takie gadżety bardzo ułatwiają mi naukę.

KALENDARZ / TERMINARZ

Ja posiadam wersję papierową, z której częściej korzystam. Jeśli uwielbiacie aplikacje to jest ich wiele, gdzie możemy zapisać swój plan zajęć, przypominajki kolokwiów czy egzaminów. Jedną z takich aplikacji jest Students.




Jak Wy organizujecie się na studia? Macie jakieś wskazówki dla pierwszorocznych studentów? Jak wspominacie Wasze studia? 

Buziaki

22 komentarze:

  1. W tym roku zaczynam studia i troszkę się boję :P no dobra - BARDZO się boję, a w dodatku idę sama:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się! Ja też byłam sama, a sobie poradziłam jakoś. Szybko się zakolegowaliśmy i poszło z górki. :)

      Usuń
  2. uwielbiam te teczki z przegródkami i w tym roku również sobie taką sprawiłam :) zeszyt w kropeczki też już mam :) jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta teczka jest świetna :) Sama zapisuje wszystko w zeszytach - osobny do każdego (no prawie każdego :D) przedmiotu. Tak mi najlepiej :) Muszę przyjrzeć się bliżej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba musisz mieć dużo zeszytów. :D Ja najczęściej dzielę na kilka przedmiotów - zależy od planu. Chcę nosić jak najmniej zeszytów. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie sobie wszystko zorganizowałaś :) Okładki faktycznie urocze - mnie też zawsze okładki przekonywały do zakupu zeszytów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe i urocze zeszyty to moi ulubieńcy! Własnie idę na pierwszy rok studiów i na tą chwilę kompletnie nie wiem jak zabrać się za przygotowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A studia humanistyczne czy techniczne? :) Na pewno sobie poradzisz i odnajdziesz się w tym sama. :)

      Usuń
  6. ..ooo tak ! muszę upolować taką teczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Segregator ma piękną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz po studiach, ale zawsze mialam jeden notatnik do wszystkiego a potem podpinalam notatki do skoroszytow:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis :) W tym roku będę robić pierwsze zakupy przed studiami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od października zaczynam studia i post bardzo mi się przyda, bo jestem zielona w tym temacie, dziękuję :D :) Można wiedzieć, co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger