niedziela, października 15, 2017

Odmień swój telefon na jesień i każdą inną okazję! | Etuo.pl ♥ zniżka dla Ciebie ♥


Kto jest uzależniony od telefonu tak jak ja? W dzisiejszych czasach chyba większość z nas. Jak odmienić swój telefon? Wystarczy kilka kliknięć! :)

Swój telefon uwielbiam, staram się o niego dbać jak najlepiej, zawsze mam folię ochronną i etui. Przez ostatnie miesiące miałam jednokolorowy klasyczny case. Przyszedł czas na zmianę i sami zobaczcie...


Trzy nowe ubranka etuo.pl. Jestem w nich z a k o c h a n a. Wyglądają uroczo i są idealnie dopasowane do telefonu. Jak można się domyślić, na moim smartfonie już goszczą szczęśliwe parasolki. :) 


A tu krótki przegląd etui, które mi się podobają. Do wyboru jest mnóstwo wzorów, każdy znajdzie coś dla siebie, a jeśli nie to sam może zaprojektować własne niepowtarzalne etui. Wystarczy tylko kliknąć w kreatora etui i dodać zdjęcie o wymiarach 640x480 px, aby obudowa mogła mieć dobrą jakość. Proste, prawda? :) W sklepie dostępne są również różne akcesoria GSM: zestawy głośnomówiące, rysiki, powerbanki, futerały i wiele innych.


Coś już wpadło w oko? :) Etui to świetny prezent od siebie dla siebie, albo dla kogoś bliskiego. Tym bardziej, że mam dla Ciebie zniżkę -10% na etui, folie i szkła. Wystarczy tylko wpisać w odpowiednie miejsce na zniżkę hasło: BLOGZNIZKA


Polecam sprawdzić, bo wybór jest ogromny. A taki stary-nowy telefon bardzo przyciąga uwagę innych. ;)

Buziaki! 

29 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentują:) mój telefon jest goły i wesoły :P może coś wybiorę, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest duży, na pewno wpadnie Ci coś w oko. ;)

      Usuń
  2. faktycznie piękne :)
    ja zawsze zamawiam na alie i też mam już sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne ja czekam na swoje jesienne etui :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne, muszę zaopatrzyć się w nowe etui:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie gadżety i mam już kilka na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie fajne te obudowy :) ubolewam, że na mój telefon nie ma ich ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma? To szkoda! Ale warto zaglądać, często dodają inne modele telefonów. ;)

      Usuń
  7. Ładne są. Na pewno bym znalazła coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te etui na telefon :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieraz już korzystałam z etuo.pl i jestem zadowolona: towar zgodny z opisem, szybka przesyłka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger