czwartek, sierpnia 07, 2014

Dry comfort

Okres letni to idealny czas na testowanie nowych antyperspirantów. Najważniejsze, aby chronił i nie zostawiał plam na ubraniu. Kolejnym antyperspirantem, który używałam jest Nivea dry comfort w sztyfcie, który ma za zadanie chronić i pielęgnować naszą skórę pod pachami. 


Sztyf działa bez zarzutu, jest twardy, ale bez problemu sunie pod pachą. Jest biały i zostawia ślad na skórze, który może nie wyglądać estetycznie przy noszeniu wyciętych bluzek. Na ubraniach nie pozostawia śladów, ani się nie klei. Czy działa 48h? Nie sprawdzałam, jednak na dzień sprawdza się świetnie, skóra pod pachami jest sucha przez wiele godzin. Chociaż w ekstremalnych warunkach nie chroni w 100%. Zapach przyjemny i świeży.

Cena: ok. 10 zł
Dostępność: Rossman, Super-Pharm

Miałyście go? Co aktualnie używacie?

Buziaki


9 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze wolałam wersje w sprayu ale teraz wiem, że sztyft jest lepszy ;) Obecnie mam Fa i jetsem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go aktualnie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję Dry Comfort, ale wersję w kulce, nie przepadam za sztyftami.. tak, że.. kulkę polecam, bo lepsza i nie zostawia białych śladów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię antyperspiranty nivea, zwłaszcza te w sztyfcie, więc prawdopodobnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie używałam sztyftów, jak coś to kulki używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim przypadku antyperspiranty Nivea są zupełnie nieskuteczne, ale konkretnie tego akurat nie stosowałam, być może jest lepszy niż wszystkie inne, z którymi miałam styczność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam wersji w kulce i jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger