wtorek, stycznia 12, 2016

#3 Kolejna trójka, która się nie sprawdziła | Tydzień z blogiem

Drugi post z serii bublowatych w ciągu kilku dni. >Pierwszy<


1/ Żelowy top coat, Wibo - Zachwalany, a u mnie się nie sprawdził. Zbiera lakier, słabo nabłyszcza i nie sprawia, że lakier dłużej się utrzymuje na moich paznokciach.
ok. 6 zł


2/ Koncentrat nawilżający, YR - ten produkt nie robi nic. Szybko się wchłania i skóra jest taka jak przed nałożeniem.
ok. 36 zł


3/ Delikatny bezacetonowy zmywacz do paznokci - taki delikatny, że kiepsko radzi sobie ze zmyciem lakieru. Dodatkowo wysusza. Plusem jest opakowanie, które na pewno sobie zostawię. 
ok. 6 zł

Znacie coś?

Buziaki

4 komentarze:

  1. Miałam tylko ten żelowy top i u mnie też się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałam, ale ostatnio też mi się nie sprawdził zmywacz do paznokci, tylko że z Super-Pharm ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale raczej nie będę na nie polować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich, może to i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger